Zoals je vanochtend zeker hebt kunnen zien, is de nieuwe authenticatiemethode geïmplementeerd! Is het je gelukt om zonder problemen verbinding te maken? Ter herinnering: u moet "wachtwoord vergeten" doen om uw account opnieuw in te stellen en in te kunnen loggen! Als u ooit problemen ondervindt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice van Visiativ op +33 9 69 322 223 (maandag tot vrijdag van 8.30 tot 12 uur en van 13.30 tot 17 uur – gratis bellen).
Feit... en als ik het had geweten, zou ik me van stemming hebben onthouden! Ik stap over van mijn oude mdp van 6 tekens naar een ingewikkeld wachtwoord van 12 tekens. Het is nog steeds een forum en een site voor after-sales service (ticketresolutie), ik weet niet zeker of die gevoelige gegevens er zijn. Maar ach, zo is het
Aan de andere kant, wees voorzichtig. Bij het invoeren van de validatiecode moet je op "code controleren" klikken en niet op "volgende" anders werkt het niet
@Bob_2000 het is niet het proces dat elke keer moet worden gedaan. Het is de identificatie voor het forum die elke keer dat u verbinding maakt opnieuw moet worden ingevuld (invoer van de identificatie + MDP). Terwijl ik het voorheen niet hoefde te doen
Ik denk dat hij het heeft over het feit dat hij geen tweefactorauthenticatiesoftware hoefde te gebruiken. Trouwens, @Coralie alleen voor de ontwikkelaars, zou het goed zijn om het Microsoft-logo en de bijbehorende tekst te wijzigen, want op de volgende pagina wordt weergegeven dat je elke applicatie kunt gebruiken. Persoonlijk had ik Google Authenticator en ik heb Microsoft Authentificator gedownload voordat ik me realiseerde dat je iets anders kon gebruiken (misleid door de pagina met het kiezen van de beheermodus van de tweede factor)
Het lukte me om verbinding te maken, met een beetje moeite. Maar het werkte uiteindelijk.
Ik raad degenen die niet de moeite willen nemen om al hun wachtwoorden te onthouden, aan om de Keepass-software te gebruiken. Het werkt erg goed en wordt aanbevolen door de ANSSI.
Het is niet nodig om veel wachtwoorden te onthouden. Maar je moet het hoofdwachtwoord onthouden, dat erg sterk moet zijn. Om het makkelijker te maken om een sterk en makkelijk te onthouden wachtwoord te maken, is er de Dicesare-methode. Hieronder staan links die deze methode uitleggen.
Persoonlijk heb ik mijn eigen woordenboek gemaakt om deze methode te gebruiken, met eenvoudige woorden en eerder " positief of neutraal" (het is relatief). Met deze bronnen kun je bijvoorbeeld je eigen woordenboek maken.
Hallo Opnieuw verbinden zonder probleem, aan de andere kant (omdat je een maar nodig hebt) is er bij inactiviteit op de site een automatische verbreking, het is niet erg prettig om weer door de aansluitbox te moeten gaan.
Hallo Coralie, Ja, van mijn kant was ik in staat om opnieuw verbinding te maken en een nieuwe PW te maken. echter, elke keer dat ik op dezelfde dag open en sluit en opnieuw open, wordt me gevraagd om mijn PW te bevestigen, door op "doorgaan" te klikken... , ik denk dat het om redenen van systeembeveiliging is... @+. AR.