Witam
Jestem początkującym użytkownikiem Solidworks i szukam kogoś, kto pomoże mi zrozumieć, jak zrobić chmurę punktów, aby utworzyć część z przedłużeniem krzywej
Witam
Jestem początkującym użytkownikiem Solidworks i szukam kogoś, kto pomoże mi zrozumieć, jak zrobić chmurę punktów, aby utworzyć część z przedłużeniem krzywej
Witam
1°) Pouvez_vous opublikować obraz swoich chmur punktów (załącz plik, który pozwoli Ci poprawnie odczytać obraz).
2°) Czy Twoja chmura punktów jest w 2D czy 3D, ponieważ zmienia sposób, w jaki podchodzisz do problemu?
3°) Jaki jest oczekiwany stopień precyzji w odzyskiwaniu chmury punktów.
4°) Jakie jest pochodzenie tej chmury punktów (pliku ze skanu obiektu 3D lub innego). Określ również rozszerzenie pliku chmury punktów.
Pozdrowienia
Witam i dziękuję za odpowiedź,
Załączyłem siatkę chmury punktów wyodrębnionej z zeskanowanych danych ( 100mm milimetra) jest to chmura punktów 3D, z krokami co 1mm w X i 1mm w Y
i muszę zrobić z niego część (zdjęcie w załączeniu), ale w ogóle nie wiem, jak to zrobić i chciałbym zrozumieć proces, aby wykonać inne części tego typu.
Pozdrowienia
Dobry wieczór
Myślę, że masz dwa odrębne problemy
1°) Zrób tak, jak na obrazku, w takim przypadku problem jest prawie prosty, po prostu zajmij się problemem na powierzchni.
2°) Dla przystawki, która wygląda jak powierzchnia, ale która pozornie nie może być używana w takiej postaci, w jakiej jest.
@ Wszystkie z nich zrobiłem szkic pod powierzchnią i próbowałem zrobić wytłoczenie do pseudo powierzchni, ale problem polega na tym, że SW tego nie rozpoznaje (nawet z funkcjami powierzchni), więc jest na dole.
Jeśli ktoś, kto już zintegrował pliki ze skanu, mógłby pomóc @ nicolas.righi
To byłoby miłe. Wyświetl załącznik