Chmura punktów w bryłach w objętości

Witam

Jestem początkującym użytkownikiem Solidworks i szukam kogoś, kto pomoże mi zrozumieć, jak zrobić chmurę punktów, aby utworzyć część z przedłużeniem krzywej

Witam

1°) Pouvez_vous opublikować obraz swoich chmur punktów (załącz plik, który pozwoli Ci poprawnie odczytać obraz).

2°) Czy Twoja chmura punktów jest w 2D czy 3D, ponieważ zmienia sposób, w jaki podchodzisz do problemu?

3°) Jaki jest oczekiwany stopień precyzji w odzyskiwaniu chmury punktów.

4°) Jakie jest pochodzenie tej chmury punktów (pliku ze skanu obiektu 3D lub innego). Określ również rozszerzenie pliku chmury punktów.

Pozdrowienia

1 polubienie

Witam i dziękuję za odpowiedź,

Załączyłem siatkę chmury punktów wyodrębnionej z zeskanowanych danych ( 100mm milimetra) jest to chmura punktów 3D, z krokami co 1mm w X i 1mm w Y

i muszę zrobić z niego część (zdjęcie w załączeniu), ale w ogóle nie wiem, jak to zrobić i chciałbym zrozumieć proces, aby wykonać inne części tego typu.

Pozdrowienia

Dobry wieczór

Myślę, że masz dwa odrębne problemy

1°) Zrób tak, jak na obrazku, w takim przypadku problem jest prawie prosty, po prostu zajmij się problemem na powierzchni.

2°) Dla przystawki, która wygląda jak powierzchnia, ale która pozornie nie może być używana w takiej postaci, w jakiej jest.

@ Wszystkie z nich zrobiłem szkic pod powierzchnią i próbowałem zrobić wytłoczenie do pseudo powierzchni, ale problem polega na tym, że SW tego nie rozpoznaje (nawet z funkcjami powierzchni),  więc jest na dole.

Jeśli ktoś, kto już zintegrował pliki ze skanu, mógłby pomóc @ nicolas.righi

To byłoby miłe. Wyświetl załącznik

@Nicolas Przykro mi, że nie mogę ci pomóc. Oddaję się w ręce bardziej kompetentnych ode mnie w tym temacie. Aby pomóc moim kolegom z forum, czy moglibyście Państwo stwierdzić, z którego komputera wykonaliście skanowanie i jak już poprosiliście o rozszerzenie pliku, który wychodzi ze skanera.

Pozdrowienia

2018-10-31_18_00_24-window.jpg