Hallo
We hebben geüpgraded naar SolidWorks 2022 en sindsdien hebben we superlange open tijden gehad.
Ik denk dat het probleem te wijten is aan het verkrijgen van PDM-versies, omdat het op de achtergrond wordt geladen bij het openen van een assemblage van de zoekopdracht naar de nieuwste versies van 3D gekoppeld, maar ook plannen die niet direct aan deze 3D zijn gekoppeld.
Is er een PDM/SolidWorks-instelling zodat alleen de nieuwste versies van de gekoppelde 3D-modellen worden geladen, maar niet de bijbehorende tekeningen?
Ik heb gezocht, maar niets in deze zin gevonden...
Link naar afbeelding van de configuratie en visualisatie van dit verkrijgen van vliegtuigen die niet direct gelinkt zijn:
Bedankt
Anthony
Hallo
Dit is een probleem dat verband houdt met de versie van 2022. Ik had een ticket geopend bij Visiativ voor dit probleem, het ging naar Dassault voor correctie.
Geen correctie op dit moment, de enige "optie" die ze me gaven is om te deselecteren wat je niet wilt krijgen, maar van onze kant op het aantal regels dat problemen veroorzaakt, is het gewoon onmogelijk om het op te lossen.
Helaas moet je geduld hebben en wachten tot SW een patch uitbrengt.
Arff, grote evolutie...!
Bedankt voor deze snelle feedback 
Dit is de vreugde van programmeurs, ik heb de indruk dat degenen die Solidworks PDM ontwikkelen ver verwijderd zijn van echt gebruik en codefuncties die puur een softwarevisie zijn en geen gebruiker (waarschijnlijke vereenvoudiging van de code ook).
Het is een beetje zoals andere functies die sinds 2020, als ik me goed herinner, niet meer mogelijk zijn (ga terug via de geschiedenis door alleen de statuswijzigingen te annuleren die onmogelijk zijn geworden als een geval van gebruik van het bestand wordt uitgepakt).