Ogive in klaverrozetten

Hallo heren,

Weet jij hoe je een klaverrozetboog tekent?

Ik kijk uit naar je jpg-bestanden en niets anders

Fijne dag

Groet.

Hallo

Kunt u dit toelichten?

2 likes

Hallo

Een voorbeeld is bijgevoegd.

ogive.jpg
1 like

@David

Als het net als bij andere vragen van dezelfde soort is, kunt u uw verzoek rechtstreeks in Google typen!

7 likes

Hallo

vergeef me mijn nieuwsgierigheid, maar het zijn verschillende vragen die je in korte tijd plaatst over ongewone vormen (voor zover ik de trapboom kon begrijpen, maar heeft iemand al een bolvormige propeller gebruikt??) en waarop je soms zelf antwoordt!! Alleen om jpegs vragen levert je bovendien niets bruikbaars op.

Wat is het doel van dit alles?

5 likes

Nou, ik ben het een beetje met Benoit eens...

Dit zijn geen technische vragen, maar eerder eenvoudig onderzoek.

Dit wordt bevestigd door het feit dat er in de vraag staat "jpg-bestanden en niets anders".

Zoals Benoît zegt, het is hier niet Google en we zijn hier om mensen te helpen, niet om ze afbeeldingen op het net te vinden...

EDIT: Een Google-zoekopdracht en blijkbaar, je bent een Spaceclaim wederverkoper. Dus je probeert, neem ik aan, SW te vergelijken met Spaceclaim om het naar voren te brengen?

Het is legitiem, maar het is niet de juiste plek.

6 likes

Voor degenen die het niet begrijpen, bekijk het http://www.youtube.com/user/MrSkorzewski onderaan de pagina!!!

Uiteraard zijn sommige vragen reëel (slib en schotel), voor de rest ziet het eruit als een demonstratie ondersteuning van SpaceClaim !!!

Eindelijk kun je hem helpen, hij biedt 10€ in MP aan degenen die een video voor hem willen maken!!

Kom nou.

7 likes

HIER IS DE EENVOUDIGE OPLOSSING;

Groetjes

ogives_geminees-rosaces_de_trefles.jpg

Gezien zijn eigen antwoord heb ik het gevoel dat ik in een vraag zit voor een kampioen!!

Ik ben, ik ben... Maar het antwoord is simpel!! (waarom heb je het niet gevonden???)

4 likes

Voordat je een vraag stelt, moet je een beetje naar haar kant kijken.

Dit forum wordt niet gebruikt om oplossingen op een presenteerblaadje te geven.

Het is een gemeenschap van wederzijdse hulp!

Simpele vragen stellen, zonder gezocht te hebben, en dan 5 minuten later in het beste antwoord zetten, ik vind het niet erg correct....

Nou ja, de boodschap kwam in ieder geval over.

Fijne dag.

Edit: Van wat ik begrijp, bent u een business introducer? Of een wederverkoper van software?

5 likes

Ik wilde de informatie niet zelf geven, maar omdat ik zie dat de gemoederen in de verkeerde richting oplopen, is hier het antwoord dat ik op mijn vraag kreeg:

"Je kunt me een Step-bestand naar mijn e-mail sturen, zodat ik metingen kan doen, tenzij ik mijn route in 2D vind. Zoals je weet ben ik stukadoor-schilder en wil ik graag een werk maken, dat is het."

Over de vorm zijn we het misschien niet eens, maar de intentie is zo slecht nog niet

2 likes

Ambachtelijke stukadoorschilder, ok, geen zorgen.

Maar dat niet alleen.

De info op zijn Youtube geeft:

"CatalCAD zakelijke provider, getraind in de CAD-software voor plaatwerk en ketelbouw SpaceClaim SMO Plus 2012."

dan

"Hallo! Als u geïnteresseerd bent in onze SpaceClaim SMO Plus-software, neem dan contact met mij op via david.skorzewskicao@orange.fr".

We zijn hier niet om te discussiëren en het onderwerp lijkt gesloten, je kunt een stukadoor of een zakelijke aanbieder zijn, het probleem is er niet.

Je komt niet naar een CAD-forum (of wat dan ook) om te vragen om een "jpeg en niets anders".

Ik had ook parlementsleden en ik denk Benoit ook.

Goede of slechte bedoeling, zo is het liever... Onhandig.

4 likes

Ik ben in discussie met David, ik moet gewoon duidelijk zijn over de goede praktijken van Lynkoa. Een beetje onhandig zeker, maar ik zal er met hem over praten.

Fijne dag allemaal:-)

1 like

voor de Kamerleden mij ook ;-)

@+ ;-)

1 like