Standaard tabblad Opdrachtbeheer

Hallo

Ik heb zojuist myCADtools 2022 geïnstalleerd op mijn SolidWorks 2020.

Ik heb een klein probleem met dit hulpprogramma op het niveau van de opdrachtmanager.

Telkens wanneer ik van het ene venster naar het andere overschakel, is het standaardtabblad het myCADtools-tabblad.

Ik ben bijvoorbeeld bezig met deel A, en het actieve tabblad is "Functies".

Ik schakel over naar een ander raam, of het nu een onderdeel, een assemblage of een vliegtuig is.

Als ik terugkom in het raam van kamer A, wordt het actieve tabblad weer "myCADtools", terwijl het actieve tabblad "Functies" was.

En dit, zonder dat ik zelf het actieve tabblad verander, het gaat automatisch.

Het is best vervelend, want bovendien staat het tabblad aan het einde van alle tabbladen.

Ik moet terug door alle tabbladen gaan om bij mijn persoonlijke tabblad te komen, of het tabblad "Functies", of een ander tabblad.

Ok, ik zou de positie van het tabblad "myCADtools" kunnen wijzigen, maar dat is gewoon het verplaatsen van het probleem.

Hoe kan ik dit gedrag van de kant van SolidWorks / myCADtools stoppen?

Ik wil niet dat het actieve tabblad in een bestand steeds terugkomt naar myCADtools.

Bedankt.

Luke

2022-04-29_-_probleme_onglet_actif_par_defaut_command_manager.png

Hallo

Ik heb dit probleem niet aan mijn kant, ook al heb ik dezelfde versie van SolidWorks en de nieuwste versie van myCADtools. Zou uw andere venster niet al op het tabblad mycadtools staan? Omdat het veranderen van het venster de tabbladen niet verandert. Als je jezelf op een tabblad in een venster plaatst, zal het voor al je vensters hetzelfde zijn.

Vanmorgen is de bug anders.

Dit is een ander "standaard" tabblad dat door SolidWorks wordt overwogen, zonder enige wijziging in de SolidWorks-opties van mijn kant.

Het is echt vreemd.

Ik ben op deel A, het actieve tabblad is "Schets" (bijvoorbeeld).

Ik schakel over naar een B-stuk, het actieve tabblad is anders, bijvoorbeeld "Luke" (ik heb mijn eigen tabblad gemaakt).

In kamer B verander ik het actieve tabblad naar bijvoorbeeld "Gelaste constructies".

Ik schakel over naar deel A, het actieve tabblad wordt "Luke", terwijl het actieve tabblad "Schets" was voor deel A en "Gelaste constructies" voor deel B.