We hebben problemen met simulatiestudies. Het is geen probleem om ze te maken en de berekeningen uit te voeren,... Wanneer u het bestand echter sluit en de volgende dag opnieuw opent, is deze simulatie verdwenen. De invoegtoepassing " simulatie " is geactiveerd. Je wordt dus constant gedwongen om deze simulatie opnieuw te creëren en het is bijzonder pijnlijk. Waar komt het probleem vandaan? Vriendelijke groeten
Hallo Ik heb dit probleem nog nooit gehad In welke versie van SW zit je? Registreert u de resultaten voordat u vertrekt? Zijn alle bestanden die door de simulatie worden gegenereerd aanwezig in de directory van de kamer?
Voor dit soort bugs wendt u zich tot de VISITAIV-hotline, anders heeft u een reparatie of een herinstallatie geprobeerd? Probeer de gegenereerde bestanden in dezelfde map te plaatsen als het deel dat u wilt scannen.
(Ik ben ook in 2022 en mijn Simulatie wordt weer zichtbaar zodra de " Simulatie " add-in geactiveerd wordt) Aan de andere kant worden mijn registraties gedaan in dezelfde map als het Solidworks-document...
Het gebeurt (van tijd tot tijd) dat ik de invoegtoepassing geforceerd moet starten (meerdere keren in-/uitschakelen) om dit tabblad te laten verschijnen...