In uitvoeringen: Eerste inkeping links = uit. Tweede inkeping links = maximum Laatste inkeping aan de rechterkant = minimum
Je moet de logica van deze schuifregelaars zien als "maximale prestaties aan de rechterkant".
Maar voor facetten gebeurt dit op het tabblad Beeldkwaliteit van de documenteigenschappen. Waarbij het minimale aantal facetten de eerste inkeping aan de linkerkant is, en het maximum aan de rechterkant (rood gebied).
Ik begrijp het niet... Kwaliteit van het document... Waar is dat?
Waar ik naar op zoek ben, is de instelling waarmee je een minimum aan facetten op een cilinder kunt hebben, een ronding. Dit heeft een enorme impact op de 3D-printresultaten.
Ik sta mezelf toe iets stoms te zeggen als jij het toestaat.
Voor mij is er geen verband tussen de dunheid van het scherm en het Printer3D-uitvoerbestand! Inderdaad, uw . SLDPRT wordt omgezet in STL of STEP of zelfs opnieuw getransformeerd door de software van de printer.
Het is meer aan de kant van het printerbestand waar u naar moet zoeken.
Daarnaast is het afhankelijk van de printtechniek met zeer grote openingen in poedersintering en draadextrusie. Het hangt allemaal af van de daadwerkelijke machine en de voorbewerking voordat u gaat afdrukken.
Dank u beiden. Het leek mij dat de beeldkwaliteit werd weerspiegeld in de facetten die zichtbaar waren op de afdruk. Maar zoals ik dit enkele jaren geleden had gezien. Voor export, geen zorgen, ik ben al geruime tijd bezig met 3D-printen .