Ik ben op zoek naar een gemakkelijke manier om het tabblad Solidworks-tekening dezelfde naam te geven als het 3D-bestand zonder dat ik het handmatig hoef in te vullen.
Voorbeeld: mijn Solidworks 3D-bestand heet SWM-002568V.sldprt het tabblad van mijn tekening zou automatisch dezelfde naam moeten hebben zonder de extensie SWM-002568V.
Theoretisch gezien geeft het bestand bij het maken van een tekening en het opslaan het dezelfde naam als het eerste deel dat op het vel is geplaatst. Als ik het verzoek goed heb begrepen, natuurlijk.
Ik ken CTRL-C en dan CTRL-V. Waar ik naar op zoek ben, is dat het tabblad "Blad1" van de tekening dezelfde naam heeft als het SWM-002568V-bestand (zie bijgevoegde afbeelding) en dat dit automatisch gebeurt.
Ja ronathan, ik weet dat het het bestand dezelfde naam geeft als het eerste deel dat op het vel is gedeponeerd, maar wat ik zoek is is dat de naam van blad1 dezelfde naam heeft als het gedeponeerde deel en dat het automatisch is
Wanneer u uw deel registreert, doet u dat in CTRL-C en wanneer u uw MEP doet, dubbelklikt u op blad1 en doet u de CTRL-V en uw 1e tabblad zal dezelfde naam hebben als de kamer en de MEP. Daarom heb ik je over deze snelkoppelingen verteld.
Sylk is het mijn taak om veel plannen te maken voor de realisatie van onderdelen. Mijn 1e vel moet de naam van het bestand voor het 2e vel hebben, uiteindelijk kopieer en plak ik en voeg ik gewoon F2 toe.
Dank je wel ac cobra 427. Ik zal het maandag testen, ik zal je vertellen of het werkt