Het maken van 2D op basis van een model optimaliseren

Hallo

Ik heb problemen met het bewerken van een assemblage op mijn tekeningupdates.
Hoe moeten we omgaan met het verlies van offerte dat rood wordt en daardoor niet meer bruikbaar is.
Kunnen we een inventarisatie maken van goede praktijken of instellingen op de 3D (configuratie) die zorgen voor een reconstructie zonder verslechtering van mijn 2D-modellen, ik plaats mezelf in het geval van een evolutie-index geen nieuw model, gewoon mijn weergave-indeling en mijn gewenste functionele afmetingen behouden.
Vriendelijke groeten.
Spectrum

Hallo spectrum,

En ja, soms mislukken aanhalingstekens, vooral als ze oorspronkelijk met de hand zijn geplaatst.
Anders moet het, om het te verhelpen, rechtstreeks op de 3D worden vermeld, het moet in de MEP worden ingevoegd.

Maar soms faalt de afmeting zodra er een geometriewijziging wordt aangebracht op de 3D, bijvoorbeeld een rand die niet meer bestaat, of een onderdeel dat ook niet meer bestaat.

Anders volgen normaal gesproken alle afmetingen van de 3d de wijziging van de 3d.

Dus als u uiteindelijk wilt dat deze afmeting of afmetingen rechtstreeks op uw MEP worden ingevoegd, voeg ze dan rechtstreeks toe aan de 3d.

Daar ga je.
@+.
AR.

1 like

Hallo A.R,

Heel erg bedankt, ik zal je advies opvolgen en de wijzigingen aanbrengen door dimensies aan mijn 3D toe te voegen (laat de functiedimensies en de indicaties van D1-dimensies verschijnen in de weergave-opties) en kijk hoe het beest de tekening aan mij herstelt met zijn update.
Ik gebruik D1 om bij het maken van een familie van onderdelen te begrijpen wie wat doet.
Ik zal de verankering van de lijst door relaties goed beheren.
Fijne dag.

Spectrum.