Hallo
Ik heb in 3D een gevormde cilinder voor ravioli nagebouwd.
Aan de andere kant heb ik 1500 seconden reconstructie.
Ik zou graag willen weten of er in mijn geval trucs zijn om deze tijd te verkorten.
Fijne dag
Patrik
Hallo @PatrikGo
Je moet ons alles laten zien wat er gebeurt voor je cirkelrepetitie.
Met name omdat het uw meerdere vakanties zijn die tijdrovend zijn.
De manier, of beter gezegd de volgorde, waarin je ze hebt gedeclareerd, kan ook van invloed zijn op de snelheid van uitvoering.
Wat mallen of oppervlakken maakt, zou u een betere manier moeten kunnen vertellen om verder te gaan
Vriendelijke groeten
Zoals Zozo zo goed zegt, is het het aantal bladeren dat geblokkeerd moet worden.
Ik zou als volgt te werk gaan:
Maak een raviolivorm met zijn stralen en herhaal vervolgens gezichten door alle vlakken van je vorm te selecteren.
Hallo
Ik kan het niet goed zien. Is deze zigzag, een veeg als een ronde draad die rondgaat als een raster?
Mooi stuk!! Ik vind
De functie die fout is, is circulaire herhaling 12 (herhaling van functie met herhaling van meetkunde)
Met lichaamsherhaling wordt het duidelijk verlicht
Voor een montage
Het gebruik van de blokkeerbalk of een vereenvoudigde configuratie is logisch,
Goedenavond @PatrikGo
Ik ben erin geslaagd om uw bestand met veel tijd te openen.
Mijn analyse wijkt enigszins af van @Lynkoa15 (die ik terloops toejuich), maar waar ik het op veel punten mee eens ben.
1°) Er moet aan worden herinnerd dat de vorm wordt gebruikt voor raviolideeg van een bepaalde dikte. Wat we niet weten is of er aan de andere kant dezelfde cilinder zit of dat de deegrol die zorgt voor de sluiting verderop op het station wordt gemaakt
2°) mijn opmerking over de 1°) doet me zeggen dat je, als ik het zo durf te zeggen, zondigt door ten koste van alles een overmaat aan precisie op de stralen.
3°) De diepte van het strand dat wordt gebruikt om de twee delen van de ravioli te lijmen, is slechts 1 mm diep. Diepte waaraan je een straal van 0,5 mm toevoegt terwijl het het deeg is dat zelf de stralen zal maken, vooral als er a priori een tegenvorm is om het deeg te vormen.
Daarnaast maak je een straal van 0,15 op de straal (laat 21 over)
3°) Ik denk dat het een vergissing is om een wikkeling te willen maken die niet ultra precies is en die zeer tijdrovend is
4°) stralen 34 tot 36 zijn overbodig omdat ze niet erg nuttig zijn en anders zouden kunnen worden gedaan
5°) Circulaire herhaling 12 is degene die doodt.
Kortom, ik zie niet in waarom je op zoek bent naar zo'n precisie in de schappen voor een pasta
@soring ronde draden zijn geen draden, maar vormen die het voorsnijden en sluiten van de ravioli mogelijk maken (het hangt af van de machine en of de ravioli plat in een PVC-blister of los in een zak worden verpakt
@PatrikGo
U moet ons vertellen wie zijn stralen aan u oplegt en met welk doel.
De herhaling moet anders worden gedaan in plakjes zoals voorgesteld door @Lynkoa15 we moeten inderdaad de bewerking in het echte leven niet verwarren met de manier waarop het in SW moet worden gedaan.
Bovendien, voor verspaning, als u dit anders wilt doen dan door elektro-erosie, kost de CNC-kilometerstand met kogelsnijders u de prijs van een veranda.
Hoe dan ook, de discussie gaat verder
: Hoe kan ik je helpen!
Vriendelijke groeten
Hallo.
Hartelijk dank voor uw feedback
Ik ga antwoorden op de algemene draad van hen allemaal
@Lynkoa15 : Ik heb er wel over nagedacht om slechts één sector te creëren, maar het is problematisch om ze met elkaar te verweven om mooie kruisen te hebben. Bovendien moet u de continuïteit van de afronding beheren, als u dat ook eerder wilt doen.
Voor de hoogteverschuiving om de 8 ravioli, ja het is opzettelijk (zelfs als het visueel niet optimaal is)
@Zozo_mp : Ik heb de algemene afmetingen van de roller genomen en het is inderdaad een mooi onderdeel (staal en teflon coating)
Vervolgens heb ik de voetafdruk laag voor laag gereproduceerd. Ik had veel moeite met het matchen van de parallellen en de transversalen, ... zodat de herhalingen zich kunnen aanpassen aan het haar
Ik heb de opwinding gebruikt omdat dit het eerste idee was dat bij me opkwam toen ik de cilinder voor het eerst zag...
Ik geef toe, het hele plankenbestand is overdreven, maar het visuele komt in ieder geval dicht in de buurt van het bestaande, denk ik.
Hallo @PatrikGo
Als ik de volgende afbeelding zie, denk ik dat je de zigzaggen eenvoudiger kunt doen omdat ze voor mij een diepgang hebben, dus het is mogelijk in CNC met een uitgestraalde frees in één keer.
Je hebt een groot deel van de rekken die te danken zijn aan Teflon.
We moeten zien hoe we " gestript" slim kunnen gebruiken.
Ik zal proberen na te denken over je PB.
Om Solidworks te versnellen, denk ik dat je moet denken als een maker van plastic mallen Stel je voor dat elke ravioli een hol onderdeel is, helemaal af, het moet sneller gaan om de cirkelvormige herhalingen te maken.
Vriendelijke groeten
Als u de feestdagen wilt behouden, raad ik u het volgende aan.
De langste functie om opnieuw op te bouwen is de laatste combinatie, u kunt deze alleen verwijderen en opnieuw activeren als dat nodig is
@Lynkoa15
Ik had niet in gedachten om op deze plek zo'n buurt te maken. Ik stelde me iets ingewikkelders voor, en dat zorgde ervoor dat ik het idee vanaf het begin liet varen. Hartelijk dank
Ik ging min of meer hetzelfde te werk en ik ging naar 300s van reconstructie (inclusief 280s om het te combineren)
Bedankt!
Hallo @Lynkoa15
Zeer goede methode!
Even een vraag nu: hoe lang duurt het voordat het volledige model open is?
Vriendelijke groeten
Hallo @PatrikGo
Kun je ons alsjeblieft de oplossing sturen die je uiteindelijk hebt gekozen, het is altijd interessant voor iedereen om te delen.
U kunt het onderwerp ook sluiten door een antwoord te selecteren. Bedankt
Vriendelijke groeten
Hallo @tous
Patrik, ik word er blij van,
Zozo, met een intel i7 11850h
Door een afmeting van de basisschets te veranderen, duurde het 157s voordat het schema kwam.
Een totale reconstructie in 378s, verschil van 9s dan gepland
Hallo
Berouw hebben van gezichten in plaats van functies is al minder hebzuchtig.
Moge de kracht met je zijn.
Hallo
Persoonlijk zal ik alleen de exacte vorm gebruiken voor het detailplan van de kamer (en de stappen/igs indien nodig).
In de assemblages zou ik een lichtere configuratie van het onderdeel gebruiken (is het echt handig om elke kleine raviolivorm te zien??).