Ik gebruik SW13, EPDM-gebruiker, maar in de context van een project dat buiten de kluis is opgeslagen en waar we met 2 van ons aan het werk zijn, wilde ik "de multi-user omgeving activeren" in Tools/Opties/Samenwerking.
Mijn zorg, die eerder een ongemak is, is dat deze optie niet aangevinkt wil blijven, deze wordt elke keer dat u inlogt op SolidWorks verwijderd. Zeker door het feit dat ik de EPDM module heb. Maar ik kan de EPDM niet uitschakelen (ik zal daar op zoek gaan naar de commerciële onderdelen!)
Iemand een idee om deze optie aangevinkt te houden?
Als je daarna inlogt, is de optie niet aangevinkt?
Ik heb vaak opties die zichzelf uitvinken, maar het is vaak na een SW-crash (behalve de dynamische highlight)
U kunt proberen de manipulatie uit te voeren in de 2e regel die pdm heeft uitgeschakeld en deze tijdens de volgende sessie te activeren, om te zien of het degene is die het vinkje uitschakelt.
De optie wordt uitgeschakeld bij een normale ZW-sluiting. Niet bij een crash. Inderdaad, tijdens een crash worden de wijzigingen die in de opties zijn aangebracht niet opgeslagen.
Je hebt gelijk, door de EPDM-invoegtoepassing uit te schakelen, wordt de optie niet langer uitgeschakeld wanneer SW opnieuw opstart. Dus het probleem komt van hem.
@Lucas VOORAFGAAND,
De tutorial leert me niets nieuws, het gaat niet over SGDT en nog minder over EPDM, het dateert uit 2005.
Wat de server betreft, deze wordt alleen op de klassieke manier gebruikt voor het opnemen van sldxxx. Deze optie maakt het alleen gemakkelijk om het schrijftoken van het ene werkstation naar het andere over te schakelen en waarschuwt als er een nieuw item is opgeslagen op een alleen-lezen item op het werkstation. De optie is specifiek voor elke functie.
Dat is waar ik bang voor ben. evenals "take-away samenstelling" die niet werkt voor EPDM-elementen. Dus als je een "hybride" assemblage hebt, is er geen eenvoudige oplossing.
Nou, ik laat de vraag open, als anderen een oplossing hebben.
Het is raar voor de take-away samenstelling, een collega heeft er gisteren een gemaakt van een assemblage in de PDM-kofferbak en het werkte erg goed. (we zijn nog steeds in 2013)
Bij Epdm maken we geen gebruik van solidworks take-away samenstellingen, maar van kopieën van de epdm tree.
Voor mij is het logisch dat de optie niet wordt geactiveerd omdat epdm is geïnstalleerd en vooral geactiveerd. Je moet dus de ePDM in de SoldWorks add-ons uitschakelen om de optie aangevinkt te houden.
Dit weerhoudt u er niet van om naar bibliotheken te zoeken in de ePDM-kluis.