Onbereikbare e-drawing opname-optie

Hallo

Sinds de overstap naar SolidWorks 2019 heb ik helemaal geen toegang meer tot de opnamemogelijkheden als ik een "save as" doe in edrawing formaat.

Dientengevolge... de edrawing is zeker geconfigureerd om niet meetbaar te zijn en dus kan ik absoluut niets meten op de edrawing !!

Als iemand hetzelfde probleem heeft en een aanknopingspunt om in te graven, ben ik geïnteresseerd omdat het erg vervelend wordt.

Bij voorbaat dank.

Hallo

Het is 2019 en het werkt.

We moeten kijken naar de algemene parameters en de opties. Het moet iets heel eenvoudigs zijn, zoals een vakje dat niet is aangevinkt of dat verkeerd is aangevinkt.

Met welk formaat begin je om je E.Drawing te maken? een SLDPRT, een ASM of andere???

Vriendelijke groeten

PS: het is jammer dat OBIWAN dit niet meemaakt, want hij zou je vertellen dat de kracht bij je is. :-)

Ik heb de vraag gesteld aan Visiativ ondersteuning en het lijkt erop dat het vrijwillig is omdat er een nieuwe manier van exporteren beschikbaar is.

Om dit te doen, publiceert u in het bestandsmenu naar edrawings en daar zijn alle opties beschikbaar.

Anders is deze optie nog steeds toegankelijk vanaf een stap, maar niet vanuit easm.

Om de opties te wijzigen, doet u ofwel alsof u in stap opslaat en vervolgens opent u via de optieknop de edrawing-exportparameter en vervolgens schakelt u terug naar easm...

2 likes

Bedankt @sbadenis geweldige informatie ;-)

Dit maakt deel uit van de algemene logica van het pack-and-go-type, omdat het het mogelijk maakt om de exportcriteria beter te isoleren en dus de interfacing tussen software die vanuit functioneel oogpunt sterk verwant is. (vooral deze twee die zich in de logica van co-constructie en transparante uitwisseling bevinden).

Vriendelijke groeten

1 like

Om mijn vorige antwoord te illustreren

Het keuzemenu dat zichtbaar is vanuit een Opslaan als met stap:

Het optiemenu "Verwijderd" van een save zoals bij EASM:

Voor mij versie 2018 en de optie is al verwijderd...

2 likes