Hallo Ik heb geen discussie over dit onderwerp gevonden, dus:
in mijn Europarlementariër gaan de raakranden over de sterke lijnen. Conclusie, bij het printen van PDF worden mijn sets als... spookachtig omdat mijn raakranden grijs zijn.
Hoe wijzig ik de volgorde van het overtrekken van lagen?
Ik dacht erover om de volgorde van mijn lagen te veranderen met de knop " Verplaatsen " in de slap-eigenschappen, maar deze knop lijkt nutteloos!
Hallo Het is niet zozeer een kwestie van laagvolgorde als wel van de bijbehorende regeleigenschappen en de kwaliteit van de PDF (en of de weergave van hoge kwaliteit is of niet, kan ook van invloed zijn op de PDF-uitvoer). We hebben andere gevallen gehad waarin geen enkele instelling de PDF-uitvoerkwaliteit heeft ingesteld, we hebben "print" naar pdf gebruikt (PDF Creator bijvoorbeeld) om iets leesbaars te krijgen.
Idem dito, ik gebruik CutePDF Writer (virtuele printer) om een afdruk te hebben die identiek is aan de papieren versie, en niet de functie opslaan als / pdf. (De nooit geteste pdf van Microsoft) Houd er ook rekening mee dat het vak Hoog in het lay-outmenu veel tijd kost om de pdf te genereren, met een venster voor opslaan als dat een paar seconden duurt, waardoor je gedwongen wordt om met je ogen aan het scherm gekluisterd te blijven, en limieten zonder het toetsenbord aan te raken met het risico dit venster te sluiten en opnieuw te moeten beginnen met afdrukken.
Persoonlijk heb ik een macro ontwikkeld die de PDF met één klik op een icoon genereert. Er hoeft geen basismapselectie te worden gemaakt (mogelijkheid links in de macro). Veel sneller dan opslaan als. De 600 dpi vergroot de bestandsgrootte behoorlijk, we hadden een compromis gevonden voor de tekeningen die problemen veroorzaakten bij 300 dpi geheugen, maar het lost het probleem van "lelijke" plots van de basis SW opslaan als pdf-functie niet op
Bedankt voor je feedback. Ik gebruik ook een macro voor snelle verwerking Ze zegt: Stel swExportData in = swApp.GetExportFileData(swExportPdfData) bestandsnaam = swModel.GetPathName
Het is dus alsof je opneemt onder de klap. Ik heb een tweede macro die PDF en DXF tegelijkertijd doet met dezelfde code, dus hetzelfde probleem.
Ja, mijn weergaven zijn van hoge kwaliteit. Nee, het verhogen van de kwaliteit van de PDF verandert niets behalve de bestandsgrootte.
Ik kijk morgen naar een bestand waar we hetzelfde soort probleem hadden hoe we het hebben opgelost. Nog een vraag die je hebt over welke versie en sp van SW?
Kijk in de systeemopties in de instellingen voor PDF-export om te zien hoe u bent geconfigureerd. In ons land is het bijvoorbeeld zo: Kijk ook naar de documenteigenschappen om te zien hoe de regellettertypen zijn ingesteld:
Ik draaide alles naar die kant. Niets verandert de volgorde van de lagen. Er is zelfs een optie om terug te gaan naar een tangent line management van Solidworks 2009. De lijnen worden iets anders weergegeven, maar de contouren zijn net zo lelijk...
Ik sloot af met het veranderen van de kleur van de raaklijnen in zwart zoals de rest. De uitzichten zijn wat drukker, maar het is tenminste zwart op zwart. Het basisprobleem blijft echter hetzelfde, maar mijn sets zijn tenminste leesbaar.
Het is nog steeds eigenaardig dat raaklijnen de sterke lijnen domineren tot de indruk! Misschien is het een bug die moet worden opgelost aan de kant van Solidworks?
In ieder geval bedankt voor het proberen aan jouw kant!
Om je rekenmachine te laten weten welke kleuren je moet zetten zodat je fijne lijntjes onder de zwarte lijnen komen... Dus uiteindelijk staat ALLES boven zwart, wat op 0,0,0 in RGB is. Kampioenen bij SW...
Nou, ik zou deze niet alleen hebben gevonden door door de menu's te snuffelen. Uitstekend! Je voelt de ontwikkeling die aan de cartoonisten is gewijd. Ik kan dus wel mooie plannen maken op papier, maar niet in PDF Het is nog steeds ingewikkeld om daardoor verschillende kleuren op dezelfde tekening te hebben. Alles in het zwart zal prima zijn. Net als in de tijd van het rotten! 2023—>Plan dossier bij de RoRing, alles is in orde.