Hallo.
Na slechte behandeling heb ik onderdelen of assemblages die in de ruimte zijn georiënteerd om het beeld op een normale manier te herstellen.
Dank u voor uw hulp.
Eric
Hallo.
Na slechte behandeling heb ik onderdelen of assemblages die in de ruimte zijn georiënteerd om het beeld op een normale manier te herstellen.
Dank u voor uw hulp.
Eric
Plaats het onderdeel of merk naar wens, druk op de spatiebalk, selecteer Gezicht en werk vervolgens de standaardweergaven bij
Positioneer jezelf normaal ten opzichte van het gezicht dat je als vooraanzicht wilt.
Druk op de spatiebalk en kies vervolgens sandardweergaven bijwerken met het pictogram van een spotting scope en een pijl.
Werk het vooraanzicht bij.
http://help.solidworks.com/2013/French/WhatsNew/t_updating_standard_views.htm
Als het een slechte zet is, kan dit betekenen dat de uitzichten oorspronkelijk goed georiënteerd waren.
In dit geval de spatiebalk zoals Fthomas zegt. Er komt een paneel binnen (zie bijgevoegde screenshot).
Het enige wat je hoeft te doen is een RAZ te maken (zie bijgevoegde screenshot)
Om het antwoord van Lucas Prieur compleet te maken, kun je met behulp van een truc de kamer naar wens oriënteren:
1. Een eerste klik op de voorkant van het onderdeel dat u als vooraanzicht wilt definiëren,
2. Druk op de Ctrl-toets
3. Klik op de voorkant van het stuk dat is gedefinieerd als het bovenste.
Deze 2e selectie maakt het mogelijk om het vooraanzicht in de gewenste positie te oriënteren
(Niet makkelijk uit te leggen; zie bijgevoegde tekening)
Heel goede vraag, ik wist niet dat je dit soort manipulatie kon doen!
Je zult me vertellen dat we elke dag leren.
Hallo en bedankt aan Alain
Hallo
Je hebt Alain bedankt voor zijn antwoord, je moet ook klikken op "dit antwoord beantwoordde mijn vraag" Ik heb niet meer de exacte samenvatting, die staat in de paragraaf van zijn antwoord, om uw vraag te sluiten.