Hallo. Onlangs, wanneer ik een onderdeel in een assemblage plaats, na een beperking te hebben gegeven, merk ik dat ik een vergezochte gezichtsoriëntatie heb. Waarvoor? Het deed het niet eerder. Bedankt
Welke versie van SW? Zit er ten minste één onderdeel vast in de montage?
Is het mogelijk om een PrintScreen te hebben van de systeemopties voor het Assemblies-gedeelte? → Er is een optie voor het wijzigen van de beperking bij het bewerken waar ik al problemen mee heb gehad...
Het kan zijn dat er een blokkade op je mailbox staat. Persoonlijk ontvang ik het bericht niet wanneer mijn bericht als beste reactie is geselecteerd. Als ik daarentegen in een bericht wordt geciteerd, heb ik de melding wel per e-mail.
Maar wat zijn de resultaten van deze optie? Ik ben op " Altijd " en ik heb het probleem. De termen " Wijzig beperkingselementen bij het bewerken " zijn onduidelijk.
Het is jammer dat we niet gewaarschuwd zijn voor de antwoorden. het lijkt mij dat ik een paar jaar geleden, op Lynkoa, alle reacties op mijn berichten ontving...
Montage-opties - 2022 - SOLIDWORKS Help Nu zijn we niet immuun voor een bug. Ik heb nooit aandacht besteed aan het feit dat de weergave beweegt bij het toevoegen van beperkingen (waarschijnlijk omdat het niet beweegt of omdat ik eraan gewend ben geraakt en het me niet meer schokt)
Eén vraag werd niet beantwoord: Is er ten minste één vergrendeld onderdeel in de assemblage? → een printscreen van de bouwboom kan ook belangrijke informatie opleveren voor de analyse van het probleem...