Waar kan ik het overzichtsvenster uitschakelen?

Hallo

Ik heb een overzichtsvenster dat steeds opengaat.

Als ik bij het openen van het assemblage- of tekenbestand een link verlies en deze opnieuw verwijs, wordt dit venster geopend.

Mijn collega heeft dit venster niet dat verschijnt, dus we hebben de instellingen van de software vergeleken, maar we konden de bijbehorende instelling niet vinden .

Dus zoals de titel: Waar het overzichtsvenster uitschakelen ?

Bedankt

capture_3.jpg

Hallo @ateteau 

Komt dit overeen met uw verzoek?

https://help.solidworks.com/2015/french/WhatsNew/c_open_summary_report.htm

Vriendelijke groeten

Hallo Zozo_mp,

Bedankt voor je antwoord, maar ik ben op solidworks 2022, sorry voor het onoplettendheid.

Ik heb net gekeken naar de oplossing die je me voorstelde.

Evaluatie van de prestatiesPerformance Evaluation (voorheen AssemblyXpert) analyseert de prestaties van assemblages en stelt mogelijke acties voor om deze te verbeteren

Ik heb net aan deze kant gegraven, maar ik kon niets vinden.

1 like

Goedenavond

De walkthrough wordt mij gegeven door mijn online help en ik ben in 2021, maar SW werkt de online help alleen bij als er een wijziging is. Dit betekent dat voor sommige oude functies de help 2015 aangeeft, de datum van oprichting en sindsdien ongewijzigd.

Leuk nee!

Vriendelijke groeten

Dus het eerste deel is er geen samenvattingsvenster dat ik heb gekoppeld en het tweede deel komt niet overeen met dezelfde samenvatting

Dank u voor het voorstel, maar ik heb de indruk dat het niet past.

Hallo, dus ik begreep wat er gebeurde.

Ik moest, onbedoeld, op het moment dat het bericht waarin mij werd gevraagd of ik de samenvatting  wilde zien, op klikken het bericht niet meer weergeven en vervolgens op het rapport bekijken . Dus elke keer als ik een vergadering opende, wees ik de paden. Hij opende het rapport voor me zonder me te vragen , omdat ik hem had gezegd dat hij me het bericht niet meer moest laten zien . Dus ik moest het verzoek opnieuw activeren in Genegeerd bericht om vervolgens het vinkje uit te schakelen, negeerde het bericht en klikte deze keer op genegeerd. Probleem opgelost.

Dank je wel Zozo_mp.

1 like