Automatisch openen van onderdelen bij het openen van een assemblage

Ik had SW2021 en ben overgestapt naar SW2023.
Als ik nu een assemblage open, worden automatisch alle onderdelen geopend waaruit het bestaat. Is er een instelling die u kunt wijzigen om dit probleem niet langer te hebben?

1 like

Hallo
Ik heb al hetzelfde probleem gehad, maar het opent niet alle onderdelen, zouden het niet alleen de onderdelen zijn met referenties in het kader van de montage?

3 likes

Nee, het opent inderdaad niet alle kamers, alleen die in mijn bibliotheek.

Ze zijn niet alleen-lezen en hij zou ze niet kunnen converteren?

Sommige zijn alleen-lezen, maar niet allemaal.

Probeer er een te redden (degene die hij voor je opent met een AS) in de versie van 2023.
Sluit uw AS en open deze opnieuw om te zien of deze nog steeds voor u wordt geopend of niet zodra deze is geüpgraded naar de 2023-versie.
Het kan een stuk uit 2022 of < zijn en het moet worden geopend en geconverteerd.
Ik leg niet te veel uit over deze opening, wat verrassend is.

1 like

Ik heb het geprobeerd, maar het verandert niets.

Is het mogelijk om een screenshot te laten maken van de assemblage bouwboom met een indicatie van de onderdelen die automatisch worden geopend?

1 like

Hier is een voorbeeld, onderaan heb je de open stukken.

1 like

Ik realiseerde me net dat dit slechts stukken zijn die in kamers zijn ingevoegd die opengaan!

3 likes

In dit geval moet u de systeemopties controleren in de sectie Externe verwijzingen:

Kijk of de optie "Laad documenten alleen in het geheugen" is aangevinkt, zo niet, controleer het daar.

3 likes

Geweldig, het werkte. Ik vraag me af waarom deze instelling is veranderd met de update.
BEDANKT

1 like

:+1:

2 likes

@be_230 , Vergeet niet de vraag als opgelost te markeren.

1 like

Een ander onderwerp, maar er zijn veel functies in dit deel, het moet lang duren om te modelleren, is er een reden?

Niet zo veel functies.
Het punt is dat het een onderdeel is dat als assemblage wordt gebruikt: dus een functie voor elk geïmporteerd onderdeel en een functie om het in te stellen.

Persoonlijk vind ik het niet leuk. Maar soms zijn er speciale behoeften die het rechtvaardigen.
Ik hoop dat het niet komt door een probleem met de nomenclatuur.

Ik vind het ook niet leuk, maar de cartoonist die zo te werk gaat wil er niets van weten. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan blends.

Hoe geef je aan dat dit is opgelost?

Het antwoord dat het probleem heeft opgelost, moet worden aangegeven

Bedankt