Een d3d-bestand openen

Hallo

Ik heb een paar bestanden gemaakt op TopSolid V5 met de extensie .d3d en ik kan dit type bestand niet openen met versie 6.15. Kan iemand mij vertellen dat versie 7 mogelijk is of moet ik naar versie 5 zoeken om mijn bestanden te kunnen herstellen??

Heel erg bedankt voor je hulp...

Kanton Rejean

HOE OPEN IK EEN D3D-BESTAND?

Basisinformatie van het D3D-bestand

Het D3D-bestand is een van de bestanden in de categorie 3D-afbeeldingsbestanden. De volledige naam is Corel Dream 3D-tekeningbestand. De indeling van het D3D-bestand is gemaakt door Corel Corporation. Als u bij ons bent gekomen, bent u waarschijnlijk op zoek naar software die u helpt bij het werken met een bepaalde bestandsextensie. In de rest van de pagina vindt u lijsten met software die het D3D-bestand ondersteunt, gesorteerd op basis van het besturingssysteem. Als er informatie is over de conversie van een D3D-bestand in onze database, vindt u deze hier

Tags: D3D-extensie, hoe D3D-bestand te openen, hoe D3D-bestand te converteren, D3D-bestand openen

Zie deze link

http://www.file-extension.info/fr/format/d3d

@+ ;-)

Als je het bestand ergens op het web kunt hosten, kan ik zien of mijn topsolid nog steeds opent om te proberen...

Hallo meneer Geoffrey,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om me te helpen, het is erg aardig.

Ik stuur je 2 bestanden die ik heb en die ik graag wil openen en vervolgens kan converteren naar DXF of DWG.

78_thermo_neo.d3d

@rejcar

Het bijgevoegde bestand kan niet worden geopend met CorelDRAW

die ik zojuist heb geïnstalleerd

Sorry 

@+ ;-(

Bedankt... Ik ga verder met zoeken

Kanton Rejean

brom van wat ik heb gelezen kan het een probleem van een beschadigd bestand ... PR tegen @gt22 de foutmelding spreekt over filter geselecteerd!? Zou dat geen aanwijzing zijn??? (Ik ken Coreldraw helemaal niet...)

Veel succes.

G.650s

1 like

@ G.650s

Ja, het is mogelijk dat ik meerdere pogingen heb gedaan en altijd hetzelfde verhaal 

of het vertelt me dat het filter selecteert 

of het vertelt me dat ik mogelijk bestand niet kan openen dat niet wordt ondersteund

D3D is een CorelDraw-bestand

@+

Ok, maar het verbaast me omdat mij is verteld dat de bestanden die ik heb gekregen zijn gemaakt van TopSolid. Ik heb bestanden in .d3d, #3d en .b3d. Van deze 3 extensies herkent alleen TopSolid .d3d. Maar als we op internet zoeken, krijgen we te horen dat het met CorelDraw is..... Kanton Bizare

1 like

Dus eigenlijk zeg je dat je met Topsolid geen bestand kunt openen dat met Topsolid is gemaakt??? Vraag uw provider welke versie ze gebruiken!?  

Fijne dag

De provider vertelt me dat ik de v5-versie van Topsolid nodig zou hebben om deze bestanden te kunnen openen en vervolgens te converteren. Maar ik aarzel om een eerdere versie te kopen voor een paar bestanden....

Geen V5 geïnstalleerd op de oude werkstations, onmogelijk te testen, maar bevestiging in het bestand voor topsolid V5:

http://www.mgpi.fr/specific/formats/page.jsp?id=130

1 like

Zo niet, kijk dan of hij niet een ander formaat kan maken dat toegankelijk zou zijn, zoals een native formaat zoals parasolid voor Solidworks!

Fijne dag

2 likes

Ik kon het bestand niet downloaden omdat het in htm was, maar door het te hernoemen naar D3D werkt het.

Nou, het is vooral een cartridge. Hier is het in DXF

test.dxf
1 like

Hallo

Ik heb het bestand geopend, maar het is leeg, er is alleen een cartridge.

Moge de kracht met je zijn.

obiwan.jpg