Wanneer ik een SolidWorks-bestand importeer uit SolidWorks Composer, wordt het bestand ongewoon langzaam geopend. Ik heb veel kortere tijden meegemaakt en het heeft niets te maken met de bestandsgrootte die vrij licht is.
Ik heb een screenshot bijgevoegd van het bericht dat aan het einde van de import verschijnt en ik vraag me af wat het "SldWorks.exe proces wordt NIET afgesloten" betekent
Ter informatie: de import is ondanks alles gelukt maar gaat veel te traag.
Ik ga ervan uit dat je een SLDASM-bestand van SolidWorks Composer opent en dat het automatisch converteert.
Heb je geprobeerd van SolidWorks om een "Opslaan als" te doen en de "*.smg" te selecteren en vervolgens het resultaat te openen met SolidWorks Composer?
Het importeren wordt toch gedaan, maar het probleem komt van de tijd om het te doen.
In feite, op een werkstation, rust composer uit om solidworks-bestanden te importeren, solidworks-importeur heeft solidworks-importeur nodig, deze solidworks-importeur start het sldworks.exe-proces, opent het bestand in de solidworks, converteert het naar composer en sluit solidworks.
Met de foutmelding die je krijgt, lijkt het erop dat het importeren in feite niet start.
U zou moeten zien wanneer u de import uitvoert of het proces sldworks.exe het direct wordt gestart of niet.
Als SolidWorks open is, is het een probleem en ik weet niet waarom.
Kortom, ik heb de truc gevonden, maar het is niet normaal. Ik laat het je weten als ik een meer specifieke uitleg heb. In de tussentijd kan ik de imports rechtstreeks vanuit Composer doen door ervoor te zorgen dat ik eerst SolidWorks sluit.