Prullenbakbestanden openen in E-pdm

Hallo

Ik heb een klein probleem met het openen van bestanden onder PDM.

Ik heb delen onder de PDM gemaakt die niet goed waren, dus ik heb ze uit de pdm verwijderd (en naar de pdm-prullenbak gestuurd).

Er is een assemblage die niet recent is geopend en geregistreerd die naar deze oude onderdelen verwees. Normaal gesproken had de link moeten zijn doorgebrand en de montage. De PDM maakt echter grijze bestanden in de lokale weergave van deze delen in mijn prullenbak en opent ze!

De enige manier waarop de assemblage ze niet zou openen, moet zijn geweest om de bestanden in de Prullenbak permanent te vernietigen.

Hoe is dit mogelijk, de prullenbak is alleen toegankelijk voor de admin, waarom kan een gemiddeld account via een assembly een bestand uit de prullenbak openen? Het is relatief gevaarlijk.

Het kan zijn dat ik een vinkje in de gebruikersrechten heb gemist, als iemand weet waar het is, wil ik voorkomen dat iemand anders dan de beheerder toegang krijgt tot de bestanden in de prullenbak. Bedankt.

Hallo

Is de opening in een andere positie?

Als het hetzelfde werkstation is, kan dit gebeuren als dit vakje niet is aangevinkt (lokale bestanden opschonen in de PDM-beheerder, in de instellingen van een groep of een persoon:

Het kan alleen op een ander werkstation gebeuren als u de kamer daar al hebt geopend voordat u deze verwijdert .

3 likes

Hallo

Het gebeurt dus inderdaad op het werkstation dat het verkeerde onderdeel heeft gemaakt.

Dit vakje op de groep in kwestie is aangevinkt met een vierkant (dus ik moet variaties hebben), het is niet aangevinkt op een andere groep.

Een beetje twijfel als ik dit vakje aanvinkt, dat de gebruiker een bestand maakt en lokaal opslaat op de PDM-sleuf zonder het te archiveren, wordt hij dan gewist als hij uitlogt? Want in de loop van het onderzoek komt het vaak voor dat we bestanden en archief plaatsen zodra de oplossing is gevalideerd.

Het wordt niet opgeschoond wanneer u zich afmeldt, maar wanneer u het bestand op Solidworks sluit, slaat u het bestand op en wordt het verborgen bestand overgebracht naar het PDM-bestand (zonder archivering, maar het wordt samengevoegd met het niet-grijze bestand met dezelfde naam) of u slaat niet op en het bestand verdwijnt ook.

Het vierkant zou moeten betekenen dat een gebruiker is ingesteld zonder de groep te doorlopen, ik raad je aan om alleen met groepen in te stellen

1 like

ok geweldig bedankt voor de antwoorden.

Voor de vierkanten inderdaad, ik maak deel uit van deze groep, en ik heb mijn account aangepast voor de weergave van bestanden om elke keer de admin deco/recon te vermijden.

Anders worden alle andere gebruikers alleen aangestuurd door groepen.

Bedankt voor je hulp, ik hoef alleen maar de wijzigingen aan te brengen.

1 like