Ik heb mijn licentie overgezet naar de pc van mijn werkplaats
daarna heb ik de licentie in de werkplaats gedeactiveerd
Thuis mislukt de reactivering permanent, een bericht vertelt me dat het aantal activeringen
is verouderd
Ik begrijp het niet
Is dit mogelijk?
Wat te doen
Ik heb een versie 11 van SolidWorks
Bie van harte
Larghetto
Goedenavond @Lhargetto
Je moet deactiveren voordat je opnieuw activeert en niet andersom.
Aangezien het rechtensysteem relatief complex is, is het beter om contact op te nemen met uw verkoper, omdat alleen zij toegang hebben tot de rechtenbases via hun contactpersoon bij Dassault. Normaal gesproken zijn er geen beperkingen op het aantal keren dat u in- en uitschakelt: wanneer u overstapt van uw vaste computer naar uw mobiele telefoon en vice versa.
Merk op dat een 2011-versie begint te dateren, je moet ook zien welk besturingssysteem je hebt, want er zijn versies die incompatibel worden of bugs onthullen, omdat deze oude versies uiteraard niet worden onderhouden en bugs, met het besturingssysteem gelijk aan of hoger dan Windows 7 en W 8.1.
Vriendelijke groeten
PS: persoonlijk vind ik dit activerings- en deactiveringssysteem archaïsch en bovendien is het niet erg betrouwbaar want pas op als je geen betrouwbare internetverbinding hebt als je in nomadische modus bent. Het zou voldoende zijn voor hun systeem om te controleren of de licentie niet op twee werkstations tegelijk is geactiveerd, aangezien het bij elke opstart het licentienummer controleert. Bovendien, als u door afleiding vergeet de vaste lijn en SW uit te schakelen om een reis naar de Phartenon aan te bieden en u bruin bent (of chocolade, afhankelijk van uw smaak) wanneer u verbinding probeert te maken met de mobiele telefoon. Vroeger was het flexibeler.
Ze voeren ons dronken met dit archaïsche systeem om alles te veel te willen controleren, ze blokkeren de behendige modus (in de mobiliteitssaus van vandaag. Het is een behendige modus met een voet klei ;-) ).
1 like
Bedankt voor het antwoord
Het probleem is opgelost, ik dacht dat ik was overgestapt
Dit was niet het geval
Nogmaals bedankt