Alleen-lezen asm-assemblybestanden openen

Hallo

Sinds een paar dagen openen assembly-bestanden (onder Solidworks 2014) alleen in read-only modus (dus onmogelijk om te wijzigen), terwijl ze niet door een andere gebruiker worden gebruikt. Aan de andere kant kunt u door een plan te openen toegang krijgen tot de assemblage in de bewerkingsmodus.

PS: samenvallen met de migratie van de solidworks licentieserver in 2015, terwijl het product op het werkstation 2014 !!

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Heb je geprobeerd de pc opnieuw op te starten? Is uw pc aangesloten op een netwerk (toegankelijk voor andere gebruikers?)

Neem anders contact op met uw ondersteuning van uw wederverkoper, dit kan een licentieprobleem zijn.

.... Ik had dezelfde en ik heb niet te lang gekeken, ik ben begonnen met een reparatie via DVD voor mijn solidworks 2014. 

En in werkelijkheid had mijn probleem vooral te maken met mijn solidworks explorer die in conflict was met de 2015

1 like

Aandachtig te lezen voor wie dol is op nieuwe versies

http://forum.solidagora.com/topic2809-20.html?hilit=sw%202015

lang leve de sp5 van 2014 en de nieuwe versie van SW 2015

alleen heel erg goed ;-))

nee dank u mij ik ben en blijf in 2012

@+ ;-))

lol GT22 J weet een andere Breton die blijft in 2012... Zou het niet een kwestie van de regio zijn?

3 likes

@ Gerald

Ik denk meer aan een verhaal van geld

Ik ben in 2001 gebleven en ben doorgegaan naar 2012

Dus over 10 misschien verander ik? ;-))

gegeven de prijs van het logboek en voor de minimale effectieve en efficiënte reële verandering elke keer

Het is duizend keer te duur voor mijn nut, voor mijn smaak

Ik heb een vriend die in 2010 bij hem logeerde en hij is niet van plan om te veranderen voor een andere versie en toch is hij een beest op het logboek

@+ ;-))

3 likes