Van mijn kant heb ik hetzelfde bericht als @a.eriaud bij de opening. Het wordt inderdaad geopend, maar als ik het wil bewerken, krijg ik te horen dat de database niet is gevonden:
Zou het voor u mogelijk zijn om de genoemde database te plaatsen?
en als ik een kopie doorneem die op het bureau is gemaakt, gaat het beter in die zin dat wanneer ik het open, het me vraagt om naar een onderdeel te zoeken, als ik het laat kijken en het vind, gaat het slecht,
En als ik hem zeg dat hij moet verwijderen, is het prima.
Nou, het is nog steeds een gek ding, hetzelfde bestand dat op de oorspronkelijke locatie is geopend (het is niet goed en op het bureaublad (het is veel beter), levert niet hetzelfde resultaat op.
Het zou een link zijn met een ander verontrustend stuk, het stuk aan de linkerkant, maar wat te doen, om de symmetrie opnieuw te doen, maar anders, is het mogelijk?
Als ik je kamer open vanaf het bureaublad, waar ik het heb gedownload, wordt het geopend met de vraag om een bestand te zoeken of te verwijderen, maar het wordt geopend.
Als ik het op dezelfde manier open, maar dan vanuit de map waar de andere documenten zich bevinden, is het alsof ik de beginsituatie heb