Een bestand openen in een hogere versie

Hallo

Ik heb een onderdeel gemodelleerd in de 2013-versie van SW en als ik het in de 2018-versie wil openen, heb ik een probleem.

Waar zit het probleem?

doe-het-zelf

Ik voeg een screenshot uit 2013 toe in de 2 berichten die volgen op de screenshot van 2018 en het toneelstuk in de derde.

version_2013.jpg

Versie 2018

version_2018.jpg

per stuk

plan_de_joint_d.sldprt

Hallo doe-het-zelver

Zou je de eigenschappen van je symmetrievlak kunnen bekijken?

De volgende fouten zijn waarschijnlijk inherent aan de fout van het symmetrievlak.

Ah... Kun je me vertellen hoe ik het moet doen, ik sta niet erg aan de top?

Hallo

Het lijkt erop dat je een probleem hebt met de link naar je externe referentiebestand (rood kruis op de 1e regel).

Ik ben op SW2019.

Ik heb uw bestand geladen en wanneer het wordt geopend, wordt me dit gevraagd: "Open externe documenten waarnaar wordt verwezen".

Dus ik koos ervoor om "Geen enkel document met verwijzingen te openen" en het werkt perfect.

Er is alleen een "?" aan het einde van de regel "scheidingsregel G... " omdat ik geen toegang heb tot uw externe referentie. Maar ze werken allemaal.

Anders kunt u proberen de externe verwijzingen te verbreken voordat u ze opslaat. Het probleem met deze methode is dat je alle schakels met het startgedeelte verliest. Dus als je het wijzigt, volgen de wijzigingen niet in dit bestand.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest...

1 like

Klik met de rechtermuisknop op de functie en vervolgens op "Bewerken".

PS: Ik ben wat lasnaden aan het afmaken (van mijn muisdraden, geen mechanische :p) en ik test je onderdeel in SW2020.

@ a.eriaud, sorry maar inderdaad, ik begrijp niet echt wat je bedoelt.

Toen het openging, heeft hij me niets gevraagd, dus ik kan niet kiezen. Is het de bijgevoegde opname waar je het over hebt?

Anders bevinden alle documenten zich in dezelfde map

reference.jpg

@ Sylk hier

editer.jpg

Ah niet zeker of het de juiste manier is om te bewerken

Ik heb dit venster als ik je bestand open (zie link).

Het venster dat je me laat zien, is het venster om de links met externe verwijzingen te verbreken. Wees voorzichtig, als je op "alles breken" klikt, verlies je alle links naar het stuk dat als model diende. Dus als u uw model later aanpast, ziet u het niet in deze kamer.

Ik heb alle 3 de opties geprobeerd, ze werken allemaal... Je kamer opent heel goed bij mij thuis.

Omdat ik het defect niet kan reproduceren, zal ik niet veel helpen.

Sorry.

demande.jpg

Plaats uw stuk in sw 2013

Ik zal het in 2017 aan je proberen door te geven

eerst 

@+

@a.eriaud bedankt voor het proberen

Van mijn kant heb ik hetzelfde bericht als @a.eriaud bij de opening. Het wordt inderdaad geopend, maar als ik het wil bewerken, krijg ik te horen dat de database niet is gevonden:

Zou het voor u mogelijk zijn om de genoemde database te plaatsen?

base_introuvable.png

Hallo @gt22

Het stuk in de 3e post van diiity is in 2013;) Als ik de eigenschappen ervan geloof tenminste:

Cdt

Dus hier is een eigenaardigheid

Als ik de kamer open zoals op de opname, gaat het slecht 

ouvrir.jpg

en als ik een kopie doorneem die op het bureau is gemaakt, gaat het beter in die zin dat wanneer ik het open, het me vraagt om naar een onderdeel te zoeken, als ik het laat kijken en het vind, gaat het slecht,

En als ik hem zeg dat hij moet verwijderen, is het prima.

capture.jpg

Ik denk dat je het hebt over het linkerdeel van de bubbel?

plan_de_joint_g.sldprt

@doe-het-zelf

Kun je iets meer vertellen over je opmerking "het gaat slecht"?

Bedankt voor het basisstuk.

Vraag: Wat gebeurt er als u dit linkerdeel in SW2018 probeert te openen?