Is er een bepaalde installatie om STEP-bestanden in eDrawing 2017 PRO te kunnen openen op een pc die niet over de solidworks intal beschikt?
Wanneer ik dit probeer te doen, krijg ik een foutmelding bij het openen van bestanden
Bedankt
Is er een bepaalde installatie om STEP-bestanden in eDrawing 2017 PRO te kunnen openen op een pc die niet over de solidworks intal beschikt?
Wanneer ik dit probeer te doen, krijg ik een foutmelding bij het openen van bestanden
Bedankt
Hallo, hum ik heb net een test gedaan met een stap... Onduidelijk resultaat...
Probeer op te nemen in edrw van solide.
Edit: anders doe je vanuit edrawing "bestand" "openen" "bestandstypen" en daar zie je de toegankelijke formaten.
Cdt
Ik weet niet zeker of eDrawing Pro verschijnt bij het openen van de stap.
IDA-Step (http://www.ida-step.net/components/viewers/basic), voor een gratis, werkt goed, maar het is waar dat het nog een software is om te installeren.
Inderdaad, hij opende de trede niet, noch de Iges, noch de parasolid...
Cdt
gewoon downloaden en installeren van Microsoft Visual C++ 2008 die is opgenomen in de SW te installeren, maar niet eDrawing alleen
Hierdoor kunnen we de RWZI, IGES .. openen. enz... sinds eDrawing 2017
Hallo
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik kan het installatiebestand van "Microsoft Visual C++ 2008 dat is opgenomen in de SW-installatie" niet vinden... Kan iemand mij helpen? Bij voorbaat dank
Hallo
Google -> https://www.microsoft.com/fr-FR/download/details.aspx?id=15336
Dit is de x64 versie
Hallo, als je typt op google microsoft visual c++ kun je het niet vinden???
Bizar! Ja, zoals Philippe zegt, je kunt het waarschijnlijk vinden op de Microsoft-website!
Vriendelijke groeten
Hallo
Bedankt philippe.cartier_1 , maar na de installatie en het opnieuw opstarten van de pc verandert er niets.
De open functie van e-drawing blijft beperkt... Nog steeds geen opstapoptie.
Vriendelijke groeten
Hallo
Wees voorzichtig dit werkt alleen met eDrawing 2017, is het deze versie?
Hallo
Ja, ik gebruik de 2017 pro SP4.1 (17.4.1.0001) versie.
Hallo
Uiteraard geeft een standalone e-drawing installatie van de SW-installer niet dezelfde resultaten met dezelfde versie.
Na een reparatie van de SW installatie met de e-drawing optie werkt het prima.
Bedankt.