Een STEP-bestand openen met eDrawing 2017 PRO

Is er een bepaalde installatie om STEP-bestanden in eDrawing 2017 PRO te kunnen openen op een pc die niet over de solidworks intal beschikt?

Wanneer ik dit probeer te doen, krijg ik een foutmelding bij het openen van bestanden

Bedankt

Hallo, hum ik heb net een test gedaan met een stap... Onduidelijk resultaat...

Probeer op te nemen in edrw van solide.

Edit: anders doe je vanuit edrawing "bestand" "openen" "bestandstypen" en daar zie je de toegankelijke formaten.

Cdt

1 like

Ik weet niet zeker of eDrawing Pro verschijnt bij het openen van de stap.

IDA-Step (http://www.ida-step.net/components/viewers/basic), voor een gratis, werkt goed, maar het is waar dat het nog een software is om te installeren.

3 likes

Inderdaad, hij opende de trede niet, noch de Iges, noch de parasolid...

Cdt

1 like

gewoon downloaden en installeren van Microsoft Visual C++ 2008 die is opgenomen in de SW te installeren, maar niet eDrawing alleen

Hierdoor kunnen we de RWZI, IGES .. openen. enz... sinds eDrawing 2017

3 likes

Hallo

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik kan het installatiebestand van "Microsoft Visual C++ 2008 dat is opgenomen in de SW-installatie" niet vinden... Kan iemand mij helpen? Bij voorbaat dank

Hallo

Google -> https://www.microsoft.com/fr-FR/download/details.aspx?id=15336

Dit is de x64 versie

Hallo, als je typt op google microsoft visual c++ kun je het niet vinden???  

Bizar! Ja, zoals Philippe zegt, je kunt het waarschijnlijk vinden op de Microsoft-website!

Vriendelijke groeten

Hallo

Bedankt philippe.cartier_1 , maar na de installatie en het opnieuw opstarten van de pc verandert er niets.

De open functie van e-drawing blijft beperkt... Nog steeds geen opstapoptie.

Vriendelijke groeten

Hallo

Wees voorzichtig dit werkt alleen met eDrawing 2017, is het deze versie?

Hallo

Ja, ik gebruik de 2017 pro SP4.1 (17.4.1.0001) versie.

Hallo

Uiteraard geeft een standalone e-drawing installatie van de SW-installer niet dezelfde resultaten met dezelfde versie.

Na een reparatie van de SW installatie met de e-drawing optie werkt het prima.

Bedankt.