Ik heb een probleem met solidworks voor het openen en maken van bestanden. STAP. Wanneer ik een STEP aanmaak, is het onmogelijk om deze te openen, zelfs niet op een andere computer (zie foutmelding).
Als ik een STEP wil openen die afkomstig is van trace part of ergens anders krijg ik dezelfde melding terwijl het andere station geen probleem heeft met het openen van het bestand.
bedankt voor je hulp, het is behoorlijk bestraffend...
Doordachte oplossing: Haal de SW-instelling van uw collega op (Start/Alle programma's/SolidWorks/SolidWorks Tools/Wizard om de instellingen te kopiëren.) en laad deze opnieuw op uw computer!
Zoals Bart zegt, kijk bij het openen of opnemen goed naar de mogelijkheden in het venster openen en opnemen. Om er zeker van te zijn dat de opties worden weergegeven, selecteert u STEP in de bestandstypen, want als u op alle bestanden blijft, heeft u de opties niet.
Oh ik begrijp de terughoudendheid, maar je kunt selecteren wat je wilt herstellen, je kunt bijvoorbeeld alleen de "systeemopties" van het .sldreg-bestand herstellen.