Ik gebruik solidworks 2019 sp3 en wanneer ik een stap of ander bestand open, zie ik de onderstaande foutmelding, als je de oplossing hebt die ik neem Ik heb geprobeerd solidworks te repareren, maar het werkt niet
als ik op OK klik, wordt het bericht 4 of 5 keer opnieuw weergegeven en dan wordt het voor mij geopend, maar het is niet normaal dat het me dit bericht brengt.
nee, ik kan je het bestand niet sturen dat het doet met alle stappen
Wanneer u een STEP opent; Je opent het bestand en gaat dan naar de opties en controleert of je dezelfde instellingen hebt als ik, want thuis werkt het heel goed met deze...
Zoals het bericht zegt, zijn de standaardsjablonen niet gedefinieerd, je moet naar Extra/Systeemoptie/Standaardsjablonen gaan en de juiste paden opgeven (zie PJ).
Als de RWZI een assemblage bevat, is het normaal dat SW de vraag meerdere keren stelt (1 keer voor elke assemblage of subassemblage, 1 keer voor elk onderdeel... dat kan veel zijn).
Wees voorzichtig als uw basismodel een geometrie heeft, deze kan worden geïntegreerd in uw RWZI / assemblage en verwijder deze daarom na opening als dit gebeurt.
Persoonlijk zijn mijn basisonderdelen planken met ribben die al op een bepaalde manier zijn gedefinieerd . wat betekent dat als ik niet oppas, ik een rechthoek heb die wordt toegevoegd aan de STEP (of een ander formaat)
@FUZ3D: In dit geval kunt u een specifiek sjabloon definiëren en het vakje naast "De gebruiker vragen een documentsjabloon te selecteren" aanvinken. Het enige nadeel is dat je bij oudere versies van SW het voor elk gegenereerd bestand moet selecteren, terwijl recente versies de keuze voor de hele importoperatie bevatten.