Een AcadDocument openen

Hallo.

Vertel me, ik heb een klein probleem dat niet vaak voorkomt ... In een Word-bestand staat een plan in "AcadDocument" formaat. Hoe open je het? Wetende dat ik geen Autocad heb, natuurlijk (het is anders niet grappig!)

Bij voorbaat dank.

Hallo

Probeer het met DraftSight, maar ik denk niet dat het mogelijk is.

En u kunt proberen de extensie te hernoemen naar DWG of DXF voordat u deze ook met DraftSight opent, voor het geval dat!

U moet iemand met AutoCAD vragen om het voor u te converteren.

2 likes

Hallo

Kunt u uw bestand op de post doen????

1 like

Inderdaad, ik had in de eerste plaats aan Drafsight gedacht... Maar het is een verspilde moeite!

Ooit hadden we Autocad. Maar slachtoffers van een paar diefstallen in het bedrijf, de pc waarop het was geïnstalleerd (en de sleutel die erbij hoort) vloog naar andere eigenaren:(

Dus ik was op zoek naar een oplossing

@Ac Cobre, ik voeg het toe aan dit bericht

acaddocument.doc
1 like

Hoe zit het met TrueView (al is het maar om het te visualiseren)?

1 like

Het is om het @Stefbeno te wijzigen. Maar ik zal het proberen, misschien kan ik wat hacks doen

1 like

Als je wilt, kun je autocad downloaden en gebruiken tijdens de proefperiode van 30 dagen en het vervolgens verwijderen...

1 like

Anders kunt u proberen een zeefdruk te maken en deze te converteren naar DXF of DWG met gratis sites, bijvoorbeeld:

http://www.autotracer.org/fr.html

Zie hier de andere voorstellen (Inkscape is ook geweldig):

http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/vectoriellisation-d-image-d-esquisse

2 likes

Met Trueview kun je niet veel doen (meten, misschien een annotatie plaatsen).

Als u het met Trueview kunt openen, zou u het los van de woordcontainer moeten kunnen opslaan. En open het vervolgens met de editor van uw keuze.

1 like

Hoe doe je het voor de losstaande opname met Trueview? Ik heb niet het gevoel dat ik die mogelijkheid heb.

Voor de installatie van de proefversie leek het me een goed idee... Maar hij geeft me constant een 9. Dus ik geef het op

Ik heb het niet op mijn computer (noch een woordbestand om te testen), maar met Bestand / Opslaan als of exporteren of converteren, herinner ik me dat je iets moet kunnen bereiken

Nou, dan heb ik het uiteindelijk ECHT verprutst!

Dus opende ik het bestand via Autodesk DWG TrueView. Klik vervolgens met de rechtermuisknop op het tabblad tekening en "bestandslocatie openen".

Zo kom ik in de map met tijdelijke bestanden terecht.

Ik open dan DraftSight en vraag het om naar deze map met tijdelijke bestanden te gaan en het MEP-tempobestand te selecteren... het enige dat u nog hoeft te doen, is opslaan in DWG Draftsight!

Kortom, het is mogelijk om eruit te komen, maar je moet er wel aan sleutelen ;)

Bedankt allemaal voor het begeleiden van me op het pad!

clic_droit_onglet.png
2 likes

Fijn dat je met onze hulp de oplossing hebt gevonden ;-)

1 like

Heb je geprobeerd zoals ik je vertelde:

Als u uw bestand hebt, wijzigt u de naam in . DWG of . DXF en je opent het direct met DraftSight.

@PL: Zoals ik al zei, het plan is direct op Word (invoegen, object) ... en is dus onafhankelijk. Ik kan de naam dus niet veranderen zoals u die noemt

Wanneer u dit doet, wordt Word zelfs direct geopend met de juiste software, zolang deze op de pc is geïnstalleerd. Zo niet, dan heb je niet al te veel oplossingen.

Dat is ook de reden waarom ik het moet openen in een Autocad-viewer, door de tijdelijke bestanden moet gaan om het op te halen en het vervolgens met Draftsight moet openen en opslaan

1 like

Ach dan, toen je zei:

"Dus ik heb het bestand geopend via Autodesk DWG TrueView." is dit het .doc bestand?

Ja, door te dubbelklikken op het plan in Word, opent u uw autocad/draftsight/solidworks-bestand, enz

1 like

Mezelf achteraf niet als het beste antwoord kunnen aanwijzen (haha, het is oké). Ik zal hier het antwoord geven om de vraag af te sluiten.

Nou, dan heb ik het uiteindelijk ECHT verprutst!

Dus opende ik het bestand via Autodesk DWG TrueView. Klik vervolgens met de rechtermuisknop op het tabblad tekening en "bestandslocatie openen".

Zo kom ik in de map met tijdelijke bestanden terecht.

Ik open dan DraftSight en vraag het om naar deze map met tijdelijke bestanden te gaan en het MEP-tempobestand te selecteren... het enige dat u nog hoeft te doen, is opslaan in DWG Draftsight!

Kortom, het is mogelijk om eruit te komen, maar je moet er wel aan sleutelen ;)

Bedankt allemaal voor het begeleiden van me op het pad!