Een kaart openen zonder 3D

Hallo

Ik wil graag een solidworks plan (tekening) openen met uitzicht en stuklijst, zonder de 3D te hebben. Inderdaad, wanneer het wordt geopend, vindt het de 3D niet (om een goede reden, het bestaat niet meer) en werkt het toch bij. Dus ik bevind me met een leeg vliegtuig (kruisweergave)

Bedankt!!

Er is een optie om te controleren, zodat Sw niet wordt bijgewerkt wanneer de tekening wordt geopend.

Ik denk dat dit je probleem kan oplossen.

maj_draw.png
1 like

bedankt voor deze info, ik heb deze manip geprobeerd, maar helaas zonder succes

1 like

Als u in de toekomst de tekeningen wilt bijhouden, raad ik u aan uw leden van het Europees Parlement in een ander formaat zoals pdf op te slaan voordat u uw onderdeel verwijdert.

2 likes

Hoe zit het met het openen van uw tekening in de modus Snelle weergave?

apercu.png
5 likes

Of zelfs alleen-lezen?

1 like

Zoals Bart suggereert, moet Quick View werken.

Anders kunt u uw tekeningen gewoon openen met eDrawing! U kunt bekijken maar ook afdrukken. Deze techniek werkt ook voor assemblagebestanden (sldasm) waar je niet alle 3D-referenties, alle onderdelen hebt.

5 likes

Hallo

Als u de eDrawing-kaart opent, kunt u deze raadplegen.

@+

3 likes

Waarom heb ik er niet aan gedacht^^

Goed gedaan jongens!

2 likes

Ik ging door eDrawing om te helpen en probeerde ook net in een snelle preview na je antwoorden, maar ik moet wat retoucheren (verwijder de cartridge etc.) voor een fantastische zending

In dit geval is het een schot dat van buitenaf komt.

Dank je wel:)

Het ruikt naar doe-het-zelf ^^

In het slechtste geval open je je tekening en wijzig je deze via verf met een zeefdruk...

Hallo

Openen met edrawing, printen als pdf, converteren naar dxf (inkscape of andere), corrigeren met sw of andere CAD.

Kop op!!

@+

1 like

Of vraag je klant direct om een dxf! U verspilt minder tijd!

Helaas is het niet zo eenvoudig en vooral is het niet de eerste keer dat ik ermee geconfronteerd word. Onder Catia V5 is er niet zo'n probleem. Ik leid daaruit af dat er geen oplossingen zijn.

Dank u voor uw hulp:)

1 like