Ik wil graag een solidworks plan (tekening) openen met uitzicht en stuklijst, zonder de 3D te hebben. Inderdaad, wanneer het wordt geopend, vindt het de 3D niet (om een goede reden, het bestaat niet meer) en werkt het toch bij. Dus ik bevind me met een leeg vliegtuig (kruisweergave)
Als u in de toekomst de tekeningen wilt bijhouden, raad ik u aan uw leden van het Europees Parlement in een ander formaat zoals pdf op te slaan voordat u uw onderdeel verwijdert.
Anders kunt u uw tekeningen gewoon openen met eDrawing! U kunt bekijken maar ook afdrukken. Deze techniek werkt ook voor assemblagebestanden (sldasm) waar je niet alle 3D-referenties, alle onderdelen hebt.
Ik ging door eDrawing om te helpen en probeerde ook net in een snelle preview na je antwoorden, maar ik moet wat retoucheren (verwijder de cartridge etc.) voor een fantastische zending
In dit geval is het een schot dat van buitenaf komt.
Helaas is het niet zo eenvoudig en vooral is het niet de eerste keer dat ik ermee geconfronteerd word. Onder Catia V5 is er niet zo'n probleem. Ik leid daaruit af dat er geen oplossingen zijn.