Inpakken en gaan solidworks

Hallo

Ik heb een probleem met de Pack and Go op solidworks, ik maak een pack and go ik teken mijn 3D-onderdelen als ik klaar ben, maak ik een plan, ik sla op en zodra ik mijn plan opnieuw open, krijg ik een foutmelding en wordt de tekening gewist. EN als ik een pakket maak en dezelfde tekening maak die ik heb gemaakt om een ander stuk te maken, kan ik de vaste stof die defect is niet openen.

Heeft u een oplossing? 

apl.100.chrx_.1110.slddrw

Hallo, mag je geluk hebben om het minste deel te hebben, dan  heb je alleen een bestandstekening zonder de bijlagen.

Ik begrijp je methode niet echt, je maakt een P&Go van wat? een assemblee, een onderdeel of een lid van het Europees Parlement?

2 likes

Ik maak een pack and go van de plannen in SLDDRW. En als ik het bestand open, krijg ik net als het bijgevoegde bestand.

2020-11-03_13h31_57.png

Hallo

Ik begrijp de gebruikte methode ook niet echt en vooral de noodzaak !!

Wat heeft het voor zin om een Pack & Go-dossier alleen te maken?

Vriendelijke groeten

2 likes

Ik maak een p&g van de plannen en het volume.

Hallo

Normaal omdat ze dezelfde naam behouden en ik denk misschien zelfs de link. Al is het maar voor één stuk; Ik kopieer het deel met deze MEP op het bureaublad en klik met de rechtermuisknop op het onderdeel en Solidworks en vervolgens hernoemd en hetzelfde voor de MEP, zodat ze de link tussen hen behouden, maar met een andere naam.

2 likes

Hallo @tous

Ik wil graag de relevante herinneringen van mijn eminente collega's bedanken.

Maar! Het is de mei die belangrijk is.

1°) u bevindt zich in de versie van 2020
2°) je geeft bestandsnamen om Windows ziek te maken met overal stippen. De puntjes mogen alleen worden gebruikt om de bestandsnaam te scheiden van de extensie tototata-titi. DOCS, .sldasm, enz    ., vervang uw punten door streepjes    of onderstrepingstekens, alstublieft.
Het moet beter gaan ;-)

Vriendelijke groeten

1 like

ok, ik zal het proberen.

Verander je de namen tijdens de pack'n go?
Wijzigt u de opnamemap?

Ja absoluut

Als ik een pakket maak en ga, doe ik het vanaf de assemblage t van de tekening, probeer het als volgt (vergeet niet bovenaan "inclusief tekeningen" aan te vinken, wat nu de standaard zou moeten zijn)

Al mijn projecten zijn gemaakt op deze methode en niet van de Europarlementariër.

Ik ben het eens met Zozo's opmerking over namen, het punt is in principe verboden, gebruik in plaats daarvan het koppelteken of een spatie.

Zijn de patronen direct op het onderdeel gemaakt of via een tool waar hij de link naar kwijt is?

2 likes

Hallo, en als ik een onderdeel maak zonder montage, hoe zou je dan te werk gaan?

Hallo

Maar waarom zou je een onderdeelassemblage maken met EEN onderdeel en dan de tekening van de assemblage maken. en doe dan je P&G.

Pak je stuk en teken het.

Doe vervolgens de P&G van uw kamer en controleer inclusief tekening.

Ik denk dat je je leven ingewikkelder maakt, en niemand begrijpt het.

Chrtof

3 likes

Allemaal hetzelfde,

Als je een kamer hebt en er zijn meerdere Europarlementariërs aan die kamer gekoppeld (sommigen geven er de voorkeur aan, in plaats van tabbladen te gebruiken om x-redenen, macro of andere), als je je P&Go vanuit de kamer doet, worden automatisch alle Europarlementariërs weergegeven die aan die kamer zijn gekoppeld.

2 likes

Hallo

Ik begrijp het doel niet. Het doel is om een kopie te maken van het toneelstuk en het plan als ik het goed begrijp.

Moge de kracht met je zijn.

2 likes

@FUZ3D: Pack'n go vindt alleen leden van het Europees Parlement die exact dezelfde naam hebben als het sjabloonbestand (asm of prt).

@stefbeno neemt me niet kwalijk dat ik het tegenspreek,  maar zolang uw kamer gekoppeld is aan meerdere Europarlementariërs, zal de P&Go ze vinden. 

Voorbeeld:

piece_pgo.png

Hallo, zo doe ik het en ik sla het op in de map van mijn keuze, en als ik het dan opnieuw wil openen, gaat het fout.  

@FUZ3D: Ik ben degene die het spijt volgt en blij om te ontdekken dat het zo kan werken.
Zijn we het erover eens dat u zich niet in een EPDM-omgeving bevindt?

Nee