Frans taalpakket voor Solidworks 2010

Hallo

Ik ben bezig met het maken van een pakket van Solidworks 2010 om het te implementeren op CAD-werkstations. Ik ben dus op zoek naar het french.msi bestand om Frans in mijn installatie te integreren.

Bedankt.

Hallo

Op de SolidWorks-website is de oudste beschikbare versie 2012.

Ik heb het pakket voor 2011, maar niet die van 2010! Het begint er oud uit te zien!

Misschien heeft iemand de dvd nog? Zo niet, dan kan ik proberen hem te bemachtigen.

Hallo

Ik heb wel de Solidworks 2010 CD, maar geen "french.msi" erop, helaas.

Ik heb verschillende tutorials voor de implementatie van de Solidworks-opdrachtregel en ze verwijzen naar dit bestand dat ik nergens kan vinden.

In ieder geval bedankt.

Logischerwijs zou het bestand op de dvd moeten staan. De gemakkelijkste manier om het te vinden, is misschien door een klassieke installatie uit te voeren.

Of verken de bestanden in de map "lang\frans" met bijvoorbeeld 7zip, maar het kan snel ingewikkeld worden.

Ik moet een cd uit 2010 in een hoek hebben staan. Ik kijk er naar als ik thuis ben;)

Ja, logischerwijs zou het er moeten zijn, maar er is geen manier om het te vinden.

In de lang\french directory heb ik alleen *.chm help bestanden en 2 DLL's (5 bestanden in totaal). Geen "french.msi".

Ok dank je wel Bart.

Anders zet ik je de link naar een van de tutorials die ik gebruik:
http://help.solidworks.com/2014/English/Installation/install_guide/c_installing_from_admin_image_command_line.htm?id=ad23fa92cd234449b3b034490aaaba23#Pg0

De 2010-versie stond niet op een diskette? :)

En door de DLL's te openen met 7zip?

In DLL's zijn er alleen bestanden, geen uitvoerbaar bestand.

Ik keek op de dvd van 2010, ik kon geen French.msi vinden.

Aan de andere kant op de 2014 is het er, raar

Ja, ik heb net de cd's van 2011 en  2012 gecontroleerd.

Het is er op de 2, maar kan uiteraard niet worden gebruikt op een versie uit 2010.

Dus geen french.msi in de 2010 versie.

Ik kan iets zeggen dat verboden is, maar heb je geprobeerd om ""illegaal"" SolidWorks 2010 te downloaden? Je zou dan dat beroemde ontbrekende .msi-bestand kunnen herstellen!

Ik had Axemble aan de telefoon.

Er is geen french.msi met de 2010-versie. Slechts *.CAB.
En ik kan me voorstellen dat als het niet op een officiële versie staat, het nog minder op een "illegale" versie is.

Ik zal het anders moeten managen om onze versie van Solidworks in te zetten.

Aan het einde van de week ga ik testen en houd ik je op de hoogte van de voortgang voor geïnteresseerden.

In ieder geval bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om mij te antwoorden.