Voor een grote assemblage wil ik een compositie maken om mee te nemen met behoud van de structuur van de mappen. Het probleem is dat de uitvoeringstijd bijzonder lang is.
Ik besloot om één Pack n Go per subset te maken (ik heb er ongeveer tien, het is beheersbaar), behalve dat elke Pack n Go een uur nodig heeft om te worden gegenereerd. Vooral omdat het 30 minuten is om de Pack n go-interface te laden + 30 minuten om de export te genereren, dus de oplossing om alles te starten voordat ik vertrek, bespaart me niet veel...
Omdat ik geen dag wil kijken naar een zandloper, wilde ik weten of het mogelijk was om een export te plannen met behoud van de mappenstructuur (vooral met een tool als Integration of Project Manager).
Bedankt allemaal voor jullie hulp en een fijne dag!
Hallo c_vuillaume, Het is inderdaad lang, afhankelijk van de grootte van het bestand, als het voor u mogelijk is om het 's avonds voor vertrek te starten? Dan is er " ProjectManager ", maar dat is alleen voor het verplaatsen van het hele ding of je spullen naar een andere map. Ik kijk naar morgen om te zien of het anders kan. Goedenacht. @+. AR.
Helaas is het probleem dat de tijd om de pack n go-interface te laden al veel tijd kost, het bespaart me zeker de helft van de tijd, maar ik zal morgenochtend moeten wachten op het tweede deel van het proces
Getest met ProjectManager, ik heb het een paar jaar niet gebruikt (verandering van methode), maar het werkte heel goed om zelfs grote projecten vrij snel te kopiëren, en destijds sneller dan de voorouder van packandgo. Dus om getest te worden. Voor het programmeren op een bepaald moment bevat TaskPlanner (Mycadtools) echter niet het hulpprogramma ProjectManager.
Hallo sbadenis, Inderdaad, ik bevestig wat ik hierboven zei, het is een van de beste oplossingen, door de behuizing op een externe schijf te kopiëren of een sleutel op te leggen. @+. AR.
@A_R je kunt het ook op dezelfde schijf naar een andere locatie kopiëren, met of zonder de elementen te hernoemen, en de boomstructuur te behouden of niet (of zelfs sommige delen te filteren (bibliotheek bijvoorbeeld)... De tool is zeer krachtig, ook al is hij in het begin iets complexer, maar blijft zeer begrijpelijk.
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, om dit alles samen te vatten:
De tool die het meest geschikt lijkt, is Project Manager (ik heb gisteren een poging gedaan, maar zonder succes, om de mappenstructuur te behouden, om wat dieper te graven);
Ik ontdekte dat het verwijderen (volledig wissen) van de enveloppen van mijn subsets de uitvoeringstijd van de pack n go aanzienlijk verbeterde. Dit waren enveloppen met grote subassemblages in de verwijderde staat, maar die Pack n Go ging vinden.
Ja, inderdaad, het is beter om de assembly's in de verwijderde staat volledig te verwijderen, omdat PackAndGo naar de links zal zoeken voordat ze worden genegeerd. Voor ProjectManager moet de optie voor de boom als volgt zijn:
Aan de andere kant brengt de nieuwe versie van Projectmanager me een beetje in verwarring, ik ben de weg kwijt! Voor de methode blijft het altijd hetzelfde principe, Documentselectie, mogelijke filter van onderdelen die niet gekopieerd mogen worden, optie voor exporteren en hernoemen. Voor de hulp van het hulpprogramma is hier de link, het is vrij goed gedocumenteerd: