Pannen door op het wiel te drukken

Hoi allemaal

Het is waarschijnlijk gek, maar ik heb net mijn versie van Draftsight (64 bits) veranderd door van computer te veranderen en naast het feit dat ik alle opmaak moet veranderen, zit ik met een probleem waar ik geen oplossing voor kan vinden.

Bij de andere versie had ik een pan door gewoon op het wiel te drukken. Door nu op het wiel te drukken, heb ik een zoomlens die ik in de  opties kan omkeren. Niet meer  pannen door een simpele klik, ik moet door de contectual menju of de pan control gaan...

Ik kan het commando niet  vinden om dit te veranderen, na 30 minuten onderzoek stel ik hier de vraag.

Bij voorbaat dank

Bernard

zie [ Draftsight ] Muissneltoetsen en het gebruik van 3D

http://www.leguide3d.com/profiles/blogs/raccourcis-souris-et-utilisation-de-la-3d-dans-draftsight

Zie anders ook de driver van je muis in 64 bit

en stel het wiel in als een 3°-knop

@+ ;-)

Goedenavond

Gedraagt de muis zich normaal in andere programma's? Internet, Word, andere CAD-software?

Zou het anders geen probleem zijn met de SHIFT- of CAPS LOCK-toets?

Of kijk op het bedieningspaneel of de wielknop wordt beïnvloed.

Hallo

Hieronder vindt u een link voor een wijziging in de Windows-instellingen.

http://support.microsoft.com/kb/842148/fr

S.B

4 likes

Een pan, d.w.z. op zijn best een zoom?

1 like

"

EnblMMBPan

Hiermee bepaalt u het gedrag van de derde muisknop of het muiswiel. De variabele bepaalt of er kan worden gepannen en gezoomd of dat het pop-upmenu voor functieuitlijning wordt weergegeven.

Effecten

0Geeft het contextmenu voor functieuitlijning weer wanneer op de derde muisknop of het muiswiel wordt geklikt.1Pannen wanneer de derde muisknop of het muiswiel wordt ingedrukt tijdens het slepen. Hiermee zoomt u in op de omvang van de tekening wanneer u dubbelklikt op het muiswiel. Hiermee zoomt u in en uit terwijl u aan het muiswiel draait.

Eigenschappen

TypeGeheel getal bereik0 | 1Standaard1 Lees-/schrijfstatusopgeslagenin gebruikersprofielbestand

"

1 like

Dank u allen.

Toen ik uw opmerkingen las, ging ik verder dan het bestek van mijn onderzoek, waar ik dacht dat het probleem kwam van de 64-bits versie van het programma die op mijn nieuwe computer was geïnstalleerd. Dus ging ik naar de apparatuur kijken.

In werkelijkheid heeft de muis die ik gebruikte om met deze nieuwe laptop te werken vier knoppen. Maar de laatste gebruik ik nooit, maar dan ook nooit. Het is een kleine knop om in te zoomen op een deel van het scherm. Maar ik zie niet in waarom ik het zou moeten gebruiken in tekstverwerkers, Excel-tabellen.

Maar in de praktijk, met Draftsigth, neemt dit kleine knopje de panoramische functie over die het roulettewiel het geeft. (dit alles zonder het mij te vertellen :-) ). Het is een zeer begrijpelijke verdeling van het werk, behalve dat het vasthouden van de muis met twee vingers, het hebben van de wijsvinger klaar om te klikken en de middelvinger ver achter het stuur om op deze kleine knop te drukken om in het vliegtuig te reizen, dit alles vereist een behendigheid van behendigheid van behendigheid die ik niet heb. ... Dus veranderde ik mijn muis.

Bedankt dat je me uit de ketenen van mijn ondervraging hebt gehaald

Bernard