Hallo
Ik zal zeer binnenkort beginnen met solidworks 2016-2017 premie voor het ontwerp van raceauto-onderdelen (Dragster, Rally, circuits, Eenzitter)
Wat het werkstation betreft, kon ik dankzij uw forum en leden (bedankt GT22 trouwens) me oriënteren op een confirgutation die me zou moeten ruïneren:)
(zie bij mijn gestelde vragen)
Ik ben ook van plan om een Faro Freestyle X-scanner te kopen om motoronderdelen , chassis... en breng zo nodig wijzigingen aan. Alles voor professioneel gebruik op dagelijkse basis
Daarom wil ik graag weten hoe ik aan de slag kan met Solidworks (natuurlijk help ik mezelf met tutorials, Elephorm-trainingen, vragen op het forum...)
Ook wil ik het Solidworks simulatie gedeelte leren (uitoefenen van kracht, stretchen....)
Ik denk door deze nogal domme vraag dat ik mechanisch industrieel ontwerp opnieuw moet leren? Of anderen? Daarnaast zou ik geholpen worden door mijn Amerikaanse collega's die het dagelijks gebruiken, maar ook willen weten of er organisaties zouden zijn die mij in staat zouden stellen om een adequate training te geven.
Bij voorbaat dank.
John.