Batch Converter instellen

Hallo

Ik wil Batch Converter gebruiken om stempels op mijn PDF-tekeningen te zetten, één voor kostenberekening en één voor productie.

Ik heb een selectie gemaakt voor productie en een voor kostenberekening, ik wil nu graag in de naam die voor mijn plan is gegenereerd, de naam van deze selectie hebben, is het mogelijk

Bedankt

Het enige wat je hoeft te doen is 2 verschillende favorieten te maken, als ik me niet vergis. (N°1 afbeelding bijgevoegd)
Een met de fab-stempel en in de naam van de gegenereerde bestanden, fab ook (N°2 afbeelding bijgevoegd) en de andere favorieten met codering en hetzelfde in de gegenereerde bestandsnaam.

Aan de andere kant is er geen mogelijkheid om de naam te wijzigen volgens de buffer in batchconverter.

Bewerken: niet mogelijk, in feite is de bladwijzer alleen nuttig voor het bestandsformaat, maar verandert de naam en locatie van de gegenereerde bestanden niet.

1 like

Aan de andere kant zou het via integratie mogelijk moeten zijn, omdat je via dit hulpprogramma een stempel kunt integreren en ook een plan kunt exporteren en het voordeel is dat je een regel voor productie bespaart (met een hernoeming met fab) en een regel met codering en de verschillende hernoemingen.
En als je het nodig hebt, laad je de benodigde liniaal.
image

2 likes

Bedankt, ik zal de doorgang door Integratie testen

1 like