Automatisch EPDM-login instellen (via Windows-wachtwoordherstel)?

Hallo

Ik wil de automatische EPDM-verbinding instellen zodat ik geen wachtwoord meer hoef in te voeren (Windows password recovery) zoals in mijn oude mailbox het geval was.

Kunt u mij vertellen waar het is opgesteld?

Ik heb deze hulp gevonden, maar ik heb geen tabblad "Inloggen" in de "Eigenschappen" van de kluis: http://help.solidworks.com/2017/french/EnterprisePDM/archiveserver/t_login_vault_specific.htm

Bedankt

Anthony

Hallo

De manipulatie gebeurt in de administratietool in het tabblad instellingen.

connexion_epdm_auto.jpg
1 like

Ik had deze manip, maar het is specifiek voor de functie. Is er geen algemene optie?

Trouwens, de optie "Verbinden als gebruiker in Windows" is grijs, hoe krijg ik er toegang toe?

connexion_epdm.jpg

Hallo, het antwoord van Pierre S is heel rechtvaardig, klik met de rechtermuisknop op de instelling en kies de standaard kluis.

Ja, maar deze optie is specifiek voor de functie en ik zou graag een algemene optie willen, zodat ik niet elke functie hoef in te stellen.

Voor mij hebben we geen keus. De tijd is belachelijk, een rechtermuisklik en een selectievakje, per gebruiker.

1 like

Ja, maar het zou nog steeds gemakkelijker zijn om het standaard in te stellen, wat het geval was in mijn oude bedrijf, en de optie bestaat maar wordt grijs weergegeven?! :

connexion_epdm.jpg

Meld u aan als de momenteel aangemelde gebruiker in Windows

U wordt ingelogd met de gebruikersnaam en het wachtwoord van het huidige Windows-profiel. Selecteer deze optie als het verbindingstype van de kluis is ingesteld op Windows-verbinding op de archiefserver.

Deze optie is alleen beschikbaar voor kluizen die zijn geconfigureerd voor het gebruik van Windows-aanmelding.

Dank je wel Matthieu.

Is het mogelijk om de kluis achteraf te configureren om Windows-login te gebruiken? Zo ja, hoe?

Omdat het niet aan het begin had moeten zijn, aangezien de optie grijs wordt weergegeven.

Hallo!

Lees voor de goede orde meer over de opties voor "Archive Server"

1 like

Bedankt Macros227 voor je antwoord, kun je me vertellen hoe ik toegang krijg tot dit menu, want als ik op "Eigenschappen" op de server klik, heb ik alleen de poort die wordt weergegeven, zie bijlage:

administration_solidworks_pdm_-_propriete_du_serveur.jpg

Hallo

Het is direct op de archiefserver dat het is geconfigureerd. Als u er geen toegang toe heeft, moet u dit navragen bij uw computerservice.

OK, dank je, ik zal het met IT bekijken!