Instellen voor printen op schaal 1 op Solidworks

Hallo

Ik wil plannen afdrukken op een schaal van 1 van soliworks, het printen van een A4-plan werkt, maar als ik een A3-plan print, heb ik een vervorming in de richting van de lengte van 1 mm voor 300 mm. Ik heb in de tekening ingesteld om op 100% af te drukken, selecteer het juiste papierformaat , maar het werkt nog steeds niet.

Is er een manier om de printer elders in solidworks te kalibreren?

Heb je enig idee van ^ù waar het probleem vandaan zou kunnen komen?

Bedankt voor je hulp

Hallo

Zo is het vaak met printers, alleen plotters zijn betrouwbaar.

Een +

VINCE

3 likes

Ben het met @Vince eens.

U kunt dit bevestigen door een Word-bestand te maken, A3-formaat, met een grote rechthoek van een zeer nauwkeurig formaat (400x250 mm bijvoorbeeld, gecentreerd) en van een lage dikte (meetnauwkeurigheid). Print dit bestand en meet. U zou dezelfde fout moeten vinden.

6 likes

Hallo

Heb je het geprobeerd met de documentinstellingen of de systeeminstellingen?

Misschien een probleem met de bestuurder.

Ja, op de manier van Benoit kun je zien of het van de printer of van Solid komt.

1 like

Hallo

Het lijkt erop dat vanavond een printerprobleem, de test van het woordframe geeft me precies hetzelfde defect als Solidworks.

Anthony02, ik zie niet waar ik de afdruk moet instellen in het systeem of de documentinstellingen...

Dank u voor uw antwoorden

1 like

Hierdoor is het niet zeker dat we de longitudinale drift van een printer kunnen corrigeren! Het heeft alle kans om een fabrieksinstelling te zijn!

U kunt proberen om naar Start/Apparaten en printers te gaan en vervolgens naar uw printer te gaan (dubbelklik), er is met name "Uw printer aanpassen". Om te zien of je toegang hebt tot oplossingen voor geavanceerde instellingen.

Hallo

Het is duidelijk dat het probleem van de software zelf komt. Zelfs op een plotter worden de lengtes niet gerespecteerd.

Wordt vervolgd...

Hallo

Geen oplossingen gevonden, het probleem komt van de software.

We moeten dus wachten tot Solidworks iets op zijn plaats zet....