Hallo
Om deze koude week te beginnen heb ik een nieuw verzoek dat deze keer betrekking heeft op de revisietabel die aan de cartridge is bevestigd.
Wat ik graag zou willen, is 3 regels met revisies verkrijgen waarbij de A-index van creatie zichtbaar blijft naast de laatste 2 indices.
De Visiativ dealer had mijn collega's (ik maakte nog geen deel uit van het bedrijf) verteld om een revisietabel te gebruiken in plaats van deze harde lijnen in de basiskaart op te nemen. Het is waar dat het gemakkelijker te beheren lijkt (lijnen toevoegen en verwijderen op aanvraag), maar het lijkt moeilijker om automatisch in te stellen en het aantal regels moet handmatig worden beheerd.
Want wat ik graag zou willen is dat, net als in mijn oude doos, alles automatisch wordt bijgewerkt (indexen, datums, modifiernaam, goedkeurder) en dat er maar maximaal 3 hintregels zijn. In deze samenleving zijn de variabelen 0 (huidige revisie), -1 (vorige revisie) en -2 (vorige vorige revisie) gemaakt. Het werkte, behalve dat, aangezien de tabel 3 rijen bevatte, de index A verborgen was voor de index D omdat alleen D, C en B overbleven, terwijl ik zou willen dat D, C en A bleven staan.
Mijn zorg is dat ik niet weet hoe ik het moet doen, omdat ik graag dezelfde manier van werken zou willen, maar dat India A nog steeds op zijn plaats blijft.
Op dit moment (bijgevoegde afbeelding met de variabelen onderaan en de bijbehorende namen bovenaan), is de A-index aangemaakt in de 1eregel van de onderkant. Het probleem is dat de laatste index op de bovenste regel zou staan en de vorige index op de middelste lijn, behalve dat voordat hij op de C-index was, de A-index op 2 lijnen zichtbaar zou zijn, wat een probleem is.
Bovendien, hoe verander je de variabelen van de huidige index (0) naar de vorige index -1?
Heeft iemand de oplossing voor deze problemen als het mogelijk is?
Daarna moet ik dit allemaal instellen en de nieuwe variabelen toevoegen aan de EPDM-workflow.
Bij voorbaat dank ;-)
Antho
cartouche_avec_variables_et_noms.jpg