Hoi allemaal
Ik ben in de configuratie van de " Integratie " tool om nieuwe instellingen toe te passen voor de migratie naar de vers geïmplementeerde PDM. Ik heb twee korte vragen:
Zodra mijn onderdeel en zijn plan zijn geëxporteerd met hun nieuwe bestandsnamen en de andere parameters die in orde zijn, kan ik de link tussen het opnieuw gemaakte onderdeelbestand en de tekening niet automatisch maken...
- Mijn stuk verwijst nog steeds naar het oude vliegtuig
- Heeft u een oplossing met dezelfde tool om de links te behouden?
Het tweede kleine probleem is de toevoeging van de eigenschap Dikte:
Die waarde krijg ik niet terug.
Al geprobeerd:
- $PRP: " Dikte "
- $PRP:" SW-Dikte "
- SW-Epaisseur@@PART
2.Do je weet hoe je te werk moet gaan?
1 like
Voor het hernoemen van plan/onderdeel moet je Projectmanager gebruiken, het plan en de onderdelen moeten in 1 keer hernoemd worden en de referentie die ze koppelt wordt ook aangepast.
U kunt ook een hernoeming van onroerend goed doen via projectmanager.
Aan de andere kant, het veranderen van onder andere de kledingstandaard, is niet mogelijk, dus voor mij zal een 2e pas met integratie zeker nodig zijn.
4 likes
Hallo;
U bent vergeten ons te vertellen welke Solidworks- en MyCadTools-versies u gebruikt...
Ik ben het met @sbadenis eens voor het hernoemen van de onderdelen met behoud van de links tussen de 3D en de MEP: ProjectManager is degene die je nodig hebt.
Vervolgens zegt u in uw screenshot over de eigenschap THICKNESS dat u deze wilt herstellen, terwijl de gebruikte functie " Een Solidworks-eigenschap toevoegen/wijzigen" is... Het feit dat je het niet kunt "wijzigen " is vanwege een aantal onvervulde voorwaarden (niet zichtbaar op je screenshot).
We hebben een screenshot van de eigenschappen van een van uw 3D-plaatwerkonderdelen nodig om u te kunnen helpen.
Vriendelijke groeten.
4 likes
Ik gebruik Sw 2022 SP5 en Mycad 2024 sp1.2
Hierbij:
Dus ik doe tests met de projectmanager zoals u mij adviseert en vervolgens een hervatting met integratie voor de andere behoeften. Voorlopig is het doorslaggevend.
Het kleine nadeel is alleen dat je met een project alleen stuk/stuk kunt doen, maar de link gaat niet verloren.
Voor mij kun je ook documenten toevoegen om een partij documenten te verwerken, of een assemblage openen en alle assemblageonderdelen onder nieuw (verschillende manieren om verder te gaan.
Documenten toevoegen:
1 like
Bedankt voor de informatie, ik had de boom niet, ik begreep niet dat het genoeg was om gewoon te dubbelklikken op " Toegevoegde bestanden":
Door dit te doen kan ik de hernoeming van de componenten niet meer toepassen:
Ik heb veel tests gedaan en niets is van toepassing.
Deze uitleg kan verklaren waarom:
Op deze manier is het functioneel:
(Zie definitieve naam)
Ik zal doorgaan met het maken van 1par1 voor de stukken als ik geen betere kan vinden. En voor de asm is het perfect .
Bedankt dat je me hebt doorverwezen naar ProjectManager.
Om mijn zoektocht af te ronden vond ik de waarde die ik moest invoeren voor mijn dikte: " Epaisseur@Solidworks ":
Na validatie:
1 like