Bij het afdrukken van een tekening (Ctrl + P) in de instellingen "Lay-out" is het vakje "Hoge kwaliteit" aangevinkt en grijs weergegeven (het kan dus niet worden uitgeschakeld).
Vroeger herinner ik me dat het mogelijk was om in hoge kwaliteit te printen of niet: onmogelijk om dit probleem op te lossen.
>>> moet ik erop wijzen dat ik heb geprobeerd een onderdeel te tekenen, in elkaar te zetten en zelfs een blanco vel af te drukken. Ik heb het geprobeerd met 3 printers, altijd hetzelfde.
Solidworks 2016. Het probleem is dat in kleur en in PDF de weergave niet hetzelfde is, met of zonder hoge kwaliteit. De contrasten zijn veel hoger en dat geldt ook voor de grootte van de bestanden.
De lijnen zijn fijner en de printtijd is verdrievoudigd
Probeer misschien eens de PDF-opties te bekijken bij het opslaan van het document, om erachter te komen of het van de printer komt of van Soldidworks.
En ten tweede, om de hoogwaardige waarde in uw basiskaart te wijzigen en op te slaan (indien mogelijk). En om een test opnieuw uit te voeren met de standaardprinter van het document.
Ik denk dat ik een aanwijzing heb: het selectievakje wordt weer actief wanneer de weergavestijl van het plangedeelte in de modus voor gearceerde afbeeldingen staat. In de modus Verborgen regels of Verborgen regels verwijderd wordt de optie Hoge kwaliteit automatisch ingeschakeld en grijs weergegeven.
Is het hetzelfde door de SolidWorks-instellingen opnieuw in te stellen?
We kunnen teruggaan naar onze vorige configuratie, maar we zijn in ieder geval opgelost als het een hardwareprobleem, een softwarefout of een configuratie is:
Er is een bug gemeld aan SolidWorks die niet is opgelost onder het nummer:
SPR #:950012 Status: Open Opgelost in: geen geen Gebied: Grafiek Subgebied: Afdrukken, Plot Impact op de klant: Gemiddeld Verbetering: Nee Samenvatting: De optie Hoge kwaliteit in pagina-instelling wordt grijs weergegeven voor elke printer
U kunt hier een melding krijgen wanneer deze is geselecteerd (u moet eerst zijn ingelogd op het klantenportaal):