Aangepaste parameter die is gekoppeld aan een bibliotheekfunctie

Hallo allemaal.

Omdat ik een bibliotheekfunctie op Solidworks wilde creëren waarmee ik de boordiameter van een onderdeel kon kennen en de afmeting van dit laatste kon laten zien, heb ik een pad gemaakt dat automatisch is gemaakt op basis van de boordiameter en het nummer dat erop staat komt overeen dankzij de aangepaste parameter die in de cartridge is gemaakt (afbeelding indien bijgevoegd). 

Klein probleem, wanneer ik deze functie in een andere kamer probeer te gebruiken, wordt het nummer niet weergegeven omdat de aangepaste parameter niet bestaat in deze kamer.

Dus, is het mogelijk om de aangepaste parameter aan de bibliotheekfunctie te koppelen of moet ik het anders doen? Of kunnen we een parameter maken die actief zou zijn voor alle gemaakte onderdelen?  Maar hoe maak je het automatisch aan de boordiameter?

Bij voorbaat dank, Romain.

nomenclature_automatique.png

Waarschijnlijk moet u deze aangepaste parameter toevoegen aan het bestand van uw modelonderdeel. (de vijl die voor jou als basis dient om alle onderdelen te maken)

De locatie weergeven Extra/Bestandslocaties\Documentsjablonen

Het probleem was dat deze parameter is gekoppeld aan een schets... Dus hoe voeg je het toe aan een leeg bestand?