Deze vraag is een beetje uit de context van pure en harde Cao.
We hebben een systeem opgezet met een printer om traceerlabels voor onderdelen te produceren.
Deze printer is een Toshiba Tec Bev4T. Het drukt thermische labels vanaf een rol.
Mijn vraag is: Heeft iemand de kans gehad om met deze machine te werken,
Zo ja, weet hij hoe hij een etiketsjabloon moet invoegen dat automatisch moet worden ingevoegd?
Kortom, ik heb mijn labels die ik eruit haal via de Opticoupe-software, dus geen zorgen, ik heb alle benodigde informatie voor productie en tracking, maar ik zou graag het logo van ons bedrijf op deze labels willen toevoegen.
Ja, ik gebruik Otpicoupe om mijn doorvoersnelheden te optimaliseren en al mijn onderdelen te labelen met de bewerkingscode van de machine, klantinformatie enz.
Het is continu printen met labels die we speciaal voor ons hebben ontworpen.
Ik wist niet al te veel over de lay-out die ik zou aannemen, dus ik heb het logo niet vooraf gedrukt. Ik zie dat ik "bestellingen" naar de printer kan sturen om deze of gene functie toe te voegen. (Er is Vbasic etc.) Ik weet er niets van, dus daarom vraag ik het jou. Je weet maar nooit, iemand anders kan dezelfde printer gebruiken en weet hoe hij deze moet instellen ^^
Ik heb een thermische rolprinter, maar ik gebruik Excel voor de gegevens. Aan de andere kant moet het logo worden afgedrukt in een 8-bits bitmap, omdat het dichter bij het raster ligt dan bij de laser.
Ik kan ook pdf's printen (zoals een reeks standaard labels die ik verstuur)
In Excel, als Windows herkent de printer die ik mijn aangepaste papierformaat en de machine snijdt aan het einde van de pagina eenvoudig.
Aan de andere kant, als ik kaartjes wil maken die elkaar opvolgen, is het ingewikkeld, geef ik toe omdat ik de half-cut functie niet op deze manier heb.
Nou, in feite is het zo dat ze in de werkplaats een snijvolgorde volgen, ik geef ze het stroomplan met de labels die de debiteur gaandeweg plakt.
Ik moet dus de labels afdrukken in dezelfde volgorde van uiterlijk als op het stroomplan.
De opticoupe software classificeert alles zoals het hoort zonder zorgen, met scheidingstekens door wisselende panelen etc...
Ik vermeld op het etiket de naam van de klant, de naam van de site, de naam van het onderdeel, het nummer, de hoeveelheid, de bewerkingscode van de machine, de afmetingen, enzovoort.
En dat is op beide fronten.
Ik kan de labels exporteren in csv, maar als ik in Excel is, is het een puinhoop ^^ Ik worstel een beetje met de lay-out