Hallo
Ik werk aan deelfamilies en beheer afgeleide configuraties met de parameter $parent
Het probleem is dat wanneer ik de namen van de configuraties verander, ik ze niet kan vinden in de lijst in het veld $parent: het is altijd dezelfde lijst die wordt weergegeven
Hallo
Ik weet niet zeker of ik het goed heb begrepen, maar $Parent moet de naam nemen van de hoofdconfiguratie waaronder de afgeleide configuraties zich bevinden.
Het wijzigen van de naam van een configuratie verandert deze instelling niet.
Hallo;
Ik neem aan dat u verwijst naar uw positie:
Als u de naam wijzigt van uw configuratie die dient als een $Parent die wordt gemaakt voor de artikelfamilie, kunt u de nieuwe namen opnieuw gebruiken:
Kopieer en plak de nieuwe naam in cel $Parent.
Of, en dit is het handigst, sluit en verwijder uw onderdeelfamilie om een nieuwe te maken met de bijgewerkte waarden.
Vriendelijke groeten
@cyril :
" moet de naam van de configuratie aannemen "
" Daarom verandert het hernoemen van een configuratie niets aan deze instelling "
Nou ja: als ik een configuratie verwijder en een andere met een andere naam maak, moet ik deze nieuwe configuratie in de lijst vinden om een afgeleide configuratie te kunnen maken
Dit is niet het geval. De verwijderde configuratie verschijnt nog steeds in de lijst en de nieuwe niet
@maclane : Ik had geprobeerd te kopiëren en plakken, maar het lukte me niet om een handmatige waarde in de cel te zetten
Nou uiteindelijk, na vele pogingen, lijkt het erop dat de lijst is bijgewerkt. Het blijft voorlopig een mysterie...
Bedankt!
Wees voorzichtig, voor dit soort manipulatie probeer ik te beginnen met een nieuwe SW (d.w.z. net gestart zonder een ander bestand te hebben geopend) en alleen het te wijzigen bestand open te hebben.
Vervolgens moet u letten op de huidige configuratie op het moment dat u de artikelfamilie bewerkt.
Dan kan er een probleem zijn, zoals bepaald @stefbeno open bestand dat de verwijderde configuratie gebruikt, zodat het niet uit de lijst wordt verwijderd.
Voor de toevoeging is er normaal gesproken een venster dat verschijnt om aan te geven welke instelling moet worden bijgewerkt.
Waarschijnlijk was dat het probleem.