Hallo,
Ik heb problemen met een assemblage. Ik kan sommige onderdelen in de assembly niet bewerken. Ik kan het bewerken, maar er is geen pijltje om naar beneden te scrollen in de functies.
Heeft iemand dit probleem ooit ervaren?
Dank je,
Hallo,
Ik heb problemen met een assemblage. Ik kan sommige onderdelen in de assembly niet bewerken. Ik kan het bewerken, maar er is geen pijltje om naar beneden te scrollen in de functies.
Heeft iemand dit probleem ooit ervaren?
Dank je,
Hallo cymin,
Welke kleine details zouden het mogelijk zijn om de Solidworks-versie te hebben,...
@+.
AR
Bedankt voor je feedback.
Dit is de SP5-versie van 2025
Hallo;
Het is een symmetrisch onderdeel dat wordt gebruikt om de kwaliteit van het product te verbeteren.

Gebruik breadcrumbs om het originele onderdeel te vinden en te bewerken, of sla als alternatief op als en maak het onafhankelijk.
Bedankt voor je feedback, Maclane.
Nee, dit zijn de delen die ik op deze foto heb gesegmenteerd waar geen pijl is om uit te rollen. Als ik de assembly open, kan ik het aanpassen, maar het probleem is dat de externe referenties in de hoofdassembly zitten.
Sorry voor het ongemak, ik vond het gewoon toevallig.
Ik denk dat het een bug is nadat ik onderdelen in de assemblage heb geïsoleerd. Ik heb de stukken gewoon verstopt en toen laten zien en verscheen de uitklappijl weer...
In jouw plaats zal ik externe referenties verwijderen, of ze in ieder geval vergrendelen (als dat mogelijk is).
Dit soort problemen lijkt sterk op die van geïmporteerde componenten met de " 3D-interconnectie ingeschakeld "...
Dank u voor uw tijd.