Hallo Maclane,
Ik ben een technisch opleider op industrieel gebied.
Sterker nog, ik wil niet dat mijn werk door anderen wordt uitgebuit.
Ik wil dat mijn werk beschikbaar is om te bekijken (screenshot).
Hallo Maclane,
Ik ben een technisch opleider op industrieel gebied.
Sterker nog, ik wil niet dat mijn werk door anderen wordt uitgebuit.
Ik wil dat mijn werk beschikbaar is om te bekijken (screenshot).
het is om te communiceren met collega's.
Ik wil niet dat mijn werk direct gebruikt wordt voor iets anders dan adviesdoeleinden.
Waarom gebruikt u in dit geval geen Edrawing-exports om uw 3D en MEP te tonen?
Oplossing 1:
Edrawing (bestanden kunnen nog steeds gedeeld worden gekopieerd, maar niet als zodanig worden gebruikt, omdat ze niet kunnen worden gewijzigd)
Oplossing 2:
3Dexperience lijkt me ook geschikt voor gezamenlijk delen (in verschillende formaten) en zonder het van mijn kant te hebben getest
Oplossing 3:
Pdf met vervaldatum indien nodig:
Oplossing 3 bis: 3D pdf's
Wat betreft 3D-PDF's, het is redelijk goed, maar de kleuren zijn er niet altijd.
Voor de andere oplossingen weet ik het niet echt omdat ze nooit zijn gebruikt.
In ieder geval bedankt voor je verschillende oplossingen die ik nader zal bekijken
Ik zal kijken wat we kunnen doen met Edrawing viewer ...
Het valt nog te bezien of ik mijn documenten alleen onder Edrawing kan delen of hoe ik al mijn documenten in één keer in Edrawing-formaat kan opslaan
Hallo
Ik zou neigen naar delen in alleen-lezen modus en publiceren in eDrawing-formaat.
Anders (als u de SW-bestanden verlaat), als de gebruiker SW heeft, kan hij het op zijn computer opslaan.
Wees voorzichtig, UPDF is betaald en op abonnement, behalve voor bedrijven die voor het leven kopen, maar vrij duur.
Je kunt de toegang tot pdf's niet beperken zonder een app die weet hoe hij met dit soort behoeften moet omgaan.
Tip: zorg voor goede inbraakbeveiliging en andere onzin
Bedankt voor je hulp...
Edrawing vind ik prima.
Ik heb een montage opgeslagen in Edrawing en het is ok.
Als je zegt " delen in alleen-lezen modus en publiceren in eDrawing-formaat ", hoe doe je dat dan?
ok, maar als het betaald is, zal het het niet doen ...
Dank u voor uw steun
U kunt uw gedeelde map zo instellen dat de gebruiker deze niet kan bewerken.
Bijvoorbeeld, op OneDrive: klik met de rechtermuisknop op de map en vervolgens op " Toegang beheren ".
Ter info, in de exportopties voor eDrawing-bestanden kunt u de meetmodus activeren of niet.
Gezien voor de eDrawing-exportoptie.
Aan de andere kant voorkomt het in onedrive niet dat het bestand onder een andere naam wordt gekopieerd, althans dat denk ik...
Dat is zeker.
Maar aangezien het bestand in edrawing-formaat is, is het niet mogelijk om het in SW te bewerken, afgezien van het bekijken.
Bedankt allemaal voor jullie hulp...
Ik wens je een prettige dag
JeanArtemis
Hallo @jeanartemis
Het beste antwoord zou moeten gaan naar de 1e die het geeft (gewoon een principekwestie, ik heb niets tegen je @remrem )
Om de antwoorden van mijn klasgenoten compleet te maken, biedt eDrawing de mogelijkheid om te worden geëxporteerd in html-formaat, wat het voordeel heeft dat het in 3D in elke browser kan worden bekeken.
Vriendelijke groeten
Goedenavond
Ja, je hebt gelijk, maar ik wist niet echt wat ik moest doen, ik ken de gewoonten van het forum niet echt, het spijt me.
Dus eigenlijk had ik het beste antwoord aan Maclane moeten toeschrijven?
Hoe kan ik het goedmaken?
Pardon nog een keer...
Hallo, niets om spijt van te hebben, geen zorgen, .
Ik had liever @sbadenis gezegd, maar technisch gezien is het aan JOU om het antwoord te zien dat je het meest heeft geholpen en om het als zodanig aan te duiden, het kan perfect een van de antwoorden van @remrem zijn, maar laten we zeggen dat degene die je hebt gecontroleerd naar mijn mening niet de meest bruikbare van zijn antwoorden is.
Het is niet zozeer een kwestie van gewoonte, of zelfs van de poster uiteindelijk, het basisidee is dat de buurman die dit onderwerp voor hetzelfde probleem raadpleegt, beter wordt geleid naar het antwoord dat het heeft opgelost.
Ik geloof dat door op de knop " beste antwoord " te klikken, u de status annuleert en dan het nieuwe juiste antwoord kunt toewijzen.