Geen weergave van mijn onderdelen

Hallo

Ik heb een probleem met het visualiseren van mijn onderdelen op solidworks. Ik zie ze niet meer, maar ik kan de schaduwen van mijn stukken zien, ze zijn niet verborgen, geknipt of verwijderd. Ze zijn transparant. Of het nu gaat om een bestaand bestand, een assembly, een nieuw onderdeel. Ik heb het gevoel dat dit een weergavefunctie is die niet meer werkt, want als ik in simulatie ga en het gaas maak, zie ik mijn deel.

Als je een idee hebt, kan het me helpen de tentoonstelling van mijn stukken te vinden.

Bedankt 

Ik kan me voorstellen dat je de machine hebt uitgeschakeld en opnieuw hebt opgestart.
Controleer de Windows-updategeschiedenis om te zien of er een update van het grafische stuurprogramma is uitgenodigd.

3 likes

Als het @stefbeno voorstel niet werkt

Voer op een later tijdstip een systeemherstel uit waar het werkte 

@+ ;-)

2 likes

Hallo Quentin,

Om te zien of het probleem te maken heeft met de grafische kaart of het stuurprogramma, kunt u proberen SOLIDWORKS uit te voeren in de modus "OpenGL Emulation"

Laat sw staan

Lancering SolidWorks RX

Klik op de startpagina op "Start SOLIDWORKS in de modus Emuleer functies"

Cdlt

Alan

rx.png

Gebeurt het op alle onderdelen?

In welke context gebeurt dit? Montage of onderdeelbestand?

Heeft een SHIFT + TAB door de aanwijzer op de veronderstelde plaats van de kamer te plaatsen effect?

Zou het volume van de kamer niet verborgen zijn?

Hallo

Dank u voor uw antwoorden,

Ik heb je oplossingen geprobeerd en degene die werkt is 

Lancering SolidWorks RX

Klik op de startpagina op "Start SOLIDWORKS in de modus Emuleer functies"

Alleen begint mijn SolidWorks veel te haperen bij het doorlopen van deze modus. En als ik terugga naar de originele software, kom ik met hetzelfde probleem terecht.

De enige oplossing die ik nog niet heb geprobeerd, is een systeemherstel. Ik zal proberen dat te doen om te zien.

Bedankt voor je hulp

Vriendelijke groeten

Quentin ARNAUD

Kunnen we de pc-configuratie kennen?

Proc grafische kaart RAM solidworks windows

Bedankt

@+

1 like

Hallo Quentin,

Als SW werkt in OpenGL-emulatie, is dit waarschijnlijk omdat het probleem wordt veroorzaakt door uw grafische kaartstuurprogramma, of misschien door uw kaart zelf

Het is normaal dat hij in deze modus hapert, omdat je de grafische kaart niet meer gebruikt. Het is een software-emulatie

Zoals @gt22 aangeeft, aarzel dan niet om uw pc- en softwareconfiguratie door te geven

Cdlt

Alan

1 like

Hallo

Ik heb een hypothese over de onzichtbare delen of lichamen.
Met een combinatie van aanpassingen is het mogelijk om een onderdeel te laten verdwijnen. (zie bijgevoegde afbeelding)

invisble.jpg

Hallo

Bedankt allemaal voor jullie hulp, ik moest mijn grafische kaart handmatig bijwerken door ze rechtstreeks op de officiële website van mijn pc te zoeken. Deze waren niet zichtbaar via mijn windows update.

Fijne dag

Vriendelijke groeten

Quentin