Ik heb een probleem sinds ik mijn pc heb veranderd, ik heb niet langer de visualisatie van de bestanden voordat ik ze open. Ik kan naar de mapinstellingen gaan en "weergeven" doen en "toon het pictogram van bestanden op miniaturen" aanvinken en het vinkje bij "altijd pictogrammen tonen, nooit miniaturen" uitschakelen, niets werkt.
Ik heb de indruk dat het dieper gaat dan dat. Ik heb op andere forums interventies in de DOS gezien om het te laten werken, maar ik kan het niet omdat het niet precies is zoals ze het beschrijven. Dus ik beproef mijn geluk met jou.
Onder welke versie ben je en hoe lang is het geleden geleden??? Ik ben onder 2015 en dat doet het als je je versie verandert. Nu opende ik net een map waar ik onderdelen uit 2014 had en er waren de gele pictogrammen, toen opende ik de assemblage en sloeg opnieuw op en het werden de miniaturen.
Als je @Manu67, als je de assemblage (of het onderdeel) voor de eerste keer opent en opslaat, wordt visualisatie dan mogelijk?
Ik weet niet hoe het werkt, maar aangezien het is sinds je van pc bent veranderd, kan het niet afkomstig zijn van een soort "koekje" (de therme is niet goed gekozen) dat de laatste visualisatie in de software onthoudt?
Ik heb uw links en advies opgevolgd en mijn probleem blijft onopgelost.
Ik heb, zoals gevraagd, SW 2015, en ik heb de appercus niet meer wanneer ik een bestand open sinds ik deze versie heb geïnstalleerd. Voordat ik de 2016-versie had, maar ik had een probleem, omdat ik de assemblages niet kon bewerken om ze te wijzigen, dus ging ik terug naar SW 2015. Ik weet niet meer of ik de appercus had of niet.
Nog iets, ook dat ik voor je aan het verduidelijken was.
Heb je de appercus als je een map opent onder Verkenner, terwijl SW gesloten is?
Of je hebt ze pas als je SW hebt opgestart en je wilt een bestand openen van "open... " ?