Hallo
Ik kan mijn projecten niet in HTML publiceren met 3DVivia Composer. Internet Explorer wordt geopend, maar er verschijnt niets. Bij voorbaat dank voor uw hulp
Hallo
Ik kan mijn projecten niet in HTML publiceren met 3DVivia Composer. Internet Explorer wordt geopend, maar er verschijnt niets. Bij voorbaat dank voor uw hulp
Welke versie van Internet Explorer is op uw computer geïnstalleerd?
Onder welke O.S. ben jij?
Hallo
Ik gebruik Windows 7 en Internet Explorer versie 11.
Heb je het geprobeerd met een andere browser?
Ja, geen verschil.
Ik gebruik het eenvoudige profiel alleen voor het publiceren van 3dvia.
Als bijgevoegd bestand, een printscreen van het resultaat.
Kunt u de HTML bijvoegen?
Is alles up-to-date?
Hallo
Wat is de versie van Composer?
Is het SOLIDWORKS Composer, Catia Composer of 3Dvia Composer (dat al een paar versies niet meer onder die naam heeft bestaan)?
Let ook op:
Hallo
Ik heb 3dvia composer V6R2013x (64bit).
Ik gebruik alleen de eenvoudige sjabloon om mijn HTML te maken, evenals Explore. Als het me op een dag lukt om een html te maken, zou ik "Composer player pro" kunnen kopen
Groetjes
Goed
Deze versie van Composer is niet compatibel met IE-versies na 7.
U moet dus het gegenereerde HTML-bestand wijzigen (zie het sjabloon om niet meer geïrriteerd te raken):
voegt de volgende regel toe net na de regel <hoofd> helemaal bovenaan het hoofd-HTML-bestand:
<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=EmulateIE7; tekst/html; charset = UTF-8" />
Als u niet elke keer hetzelfde wilt doen wanneer u exporteert, kunt u de sjabloon wijzigen die zich in de installatiemap bevindt (onder HTML-map).
Het zou publishhtmltemplate.html moeten heten
(wees voorzichtig, u moet als beheerder de bewerkingstoepassing starten om het recht te hebben om een bestand in de installatiemap te wijzigen)
Hallo
Sorry voor deze late reactie (ik moest wachten tot onze IT-afdeling tussenbeide kwam).
Het probleem is opgelost... Hartelijk dank
Groetjes