Overschakelen van wireframe naar gearceerde beeldmodus?

Hallo

Door een verkeerde manipulatie te maken (denk ik), bevind ik me in een wireframe-display in een assemblage, terwijl de gearceerde beeldmodus goed is geselecteerd. Het probleem verspreidt zich ook wanneer ik een enkel onderdeel open dat verband houdt met mijn montage.

In een andere assemblage en op andere onderdelen heb ik dit probleem echter niet meer en is het display standaard.

HELP!! En bedankt voor je steun.

Sylvain B.

Hallo

Ik kan niet zien aan welke software je werkt. Maar als het in Solidworks is, heb ik de indruk dat je sinds de montage een onderdeel hebt bewerkt.

Zo ja, dan moet u op dit pictogram klikken

Ik begrijp echter niet waarom het het ook doet met een kamer die je opent

sans_titre.png

Nog een aanknopingspunt,

Klik met de rechtermuisknop op de assembly in de build-boom => componentweergave => standaardweergave.

Blijkbaar kun je ervoor kiezen om daar in fillar te zijn als je overal in de schaduw wilt zitten. 

PROBLEEM OPGELOST!

Ja, het was goed onder SolidWorks 2015. Ik kan niet zeggen waar het probleem vandaan kwam. Ik heb gewoon mijn weergave-opties hersteld, de software gereset en dat is alles. Ik vond het visuele van mijn oppervlakken zelfs in de modus voor gearceerde afbeeldingen.

Dank u allen voor uw tussenkomst.

1 like

Nou, we zullen niet het laatste woord van het verhaal hebben. Maar zolang het maar werkt:)

1 like