Ik had dit PB niet op 2014 en geen problemen met 2016 SP5
Controleer het document in deze volgorde:
Dikte van de lijn
(vaak worden in bedrijven de waarden gewijzigd, of anders dan de standaard, zonder dat iemand het merkt... Ik heb ze opnieuw gedefinieerd in vergelijking met de DOT van de installatie van 2016, wat mij correct lijkt:
0.18
0.25
0.35
0.5
0.7
1
1.4
2
Lijn lettertype
Zichtbare rand = 0.25
gearceerd gebied = 0.18
Als deze opties dan in orde zijn,
controleer of u voor de lagen "Volgens de norm" bent
de werkbalk "Regel opmaken" weergeven en vervolgens
selecteer niets in het grafische gebied (Esc meerdere keren)
en controleer de "standaardinstellingen" op:
Dikte van de lijn
De Stijl van de lijn
kleur (penseelpictogram) (bugwaarschuwing: wanneer u het menu weergeeft, wordt niet weergegeven of u eerder in standaard was, dus u kunt opnieuw op het vak "Standaard" en "ok" klikken)
Opmerking: vaak gebruiken mensen de pictogrammen zonder echt te begrijpen hoe het werkt, en veranderen ze de "standaard" door "specifieke keuze", daarom is het voor niet-geïnformeerde gebruikers beter om deze werkbalk niet weer te geven!
Als het nog steeds problematisch is, selecteer dan één entiteit tegelijk (de lijnen, de arcering) en kijk naar de instellingen van de werkbalk "Lijnopmaak":
Als u een entiteit in het grafische gebied selecteert en vervolgens op "Lijndikte" of "Lijnstijl" of "Kleur" klikt, moet normaal gesproken "Standaard" geselecteerd blijven.
Voer vervolgens Esc uit en selecteer een andere entiteit om te controleren...
Doet deze bug zich voor bij alle leden van het Europees Parlement? (ander formaat A4, A3, etc...)